جشن روزه اولی ها در فخرآباد ناحیه مقداد رشت برگزار شد

جشن روزه اولی های این منطقه در مسجد صاحب الزمان(عج) فخرآباد ناحیه مقداد با تلاش خواهر «اکرم امین دوست» فرمانده پایگاه حضرت صدیقه طاهره (س) فخرآباد برگزار شد.
جشن روزه اولی ها در فخرآباد ناحیه مقداد رشت برگزار شد
1403/01/24 - 10:16
تاریخ و ساعت خبر:
192103
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از رشت، ماه مبارک رمضان ماه بندگی خدا، توسل، تأمل و رسیدن به تکامل است و حتی نفس کشیدن، خوابیدن و اندیشیدن هم عبادت محسوب می‌شود.
یکی از زیبایی های ماه مبارک رمضان حضور روزه اولی ها و پیوستن نسل های جدید به روزه داران ماه الهی است که هرساله در مناطق مختلف کشور از جمله استان گیلان با برگزاری جشن و سرور همراه است و جلوه های زیبای بندگی نوجوانان رقم می خورد.
برگزاری جشن روزه اولی ها در فخرآباد
در این باره مرضیه فخامی در گفتگو با خبرنگار زنان ایران از رشت، با اشاره به برگزاری جشن روزه اولی ها به همت پایگاه حضرت صدیقه طاهره (س) فخرآباد ناحیه مقداد رشت، اظهار کرد: جشن روزه اولی های این منطقه در مسجد صاحب الزمان(عج) فخرآباد ناحیه مقداد با تلاش خواهر «اکرم امین دوست» فرمانده پایگاه حضرت صدیقه طاهره (س) فخرآباد برگزار شد.
وی با بیان اینکه این پایگاه جشنی را برای بیش از ۳۰ روزه اولی تدارک دیده بودند گفت: این برنامه جذاب معنوی با حضور حجت الاسلام نصیری نژاد مسئول معاونت تعلیم و تربیت استان گیلان برگزار شد.
مسئول جامعه زنان سپاه ناحیه مقداد با اشاره به حضور و اجرای برنامه های متنوع حجت الاسلام حقگو که لحظات ماندگاری را برای روزه اولی ها ثبت کردند، گفت: در این برنامه هدایای نقدی و همچنین لوازم تحریر به روزه اولی های این پایگاه تقدیم شد.
ارج نهادن به کوکان و نوجوانان
برپایی محافل دینی و مذهبی با تاکید بر جوانان و نوجوانان در نهادینه کردن آداب دینی و ملی برای نسل های مختلف بسیار موثر و اثرگذار است لذا ارج نهادن به نوجوانانی که خود را به میهمانی خدا می رسانند، پایه های عبادی آنان را محکم تر می‌کند.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشن روزه اولی ها، فخر آبادی ، ناحیه مقداد، رشت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو