پیام همسران و مادران شهدای مدافع حرم به پاسخ مقتدرانه سپاه؛

شهدا ناظر بر تحقق وعده صادق/ پاسخ موشکی به اسرائیل، تحقق آرزوی دلیرمردان دفاع مقدس تا مدافعین حرم بود

آرزوی شهید جواد محمدی از شهدای مدافع حرم اصفهان، نابودی اسرائیل و نماز در قدس شریف بود که قبل از شهادتشان در سوریه بارها و در جمع رفقایش زمزمه می کرد و چه زیبنده که امروز شاهد پاسخ موشکی سپاه به اسرائیل و شکستن توان نظامی این رژیم منحوس بودیم.
شهدا ناظر بر تحقق وعده صادق/ پاسخ موشکی به اسرائیل، تحقق آرزوی دلیرمردان دفاع مقدس تا مدافعین حرم بود
1403/02/01 - 17:40
تاریخ و ساعت خبر:
192318
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اصفهان، ساعت یازده و نیم شب 25 فروردین ماه 1403 و درست زمانی که قصد خاموش کردن تلویزیون را داشتم، متوجه خبر فوری در زیرنویس شبکه یک شدم؛ نوشتن خبر فوری آن هم در شبکه یک، حاوی خبری مهم و در خور توجه بود و شنیدیم خبری که سال هاست منتظر تحقق آن بودیم.
دیدن خبر موشک باران اسرائیل توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنهم در چند ثانیه، مرهمی بر خبر شهادت سردار زاهدی و همه اخباری بود که از شهادت مردان، زنان و کودکان غزه ای می دیدیم و تنها سلاحمان اشک و دعا برای پیروزی آنها بود.
خبر کوتاه ولی جذاب، زیبا و مقتدرانه بود و آنچنان خوشحالی بر قلب و وجودم به بارآورد که تا نماز صبح به شوق دنبال کردن موشک ها و پهبادهای ایرانی پلک روی پلک نگذاشتم.
در همان لحظه خودم را جای همه افرادی دیدم که به نوعی آرزوی نابودی اسرائیل را در سر می پروراندند و در همان ساعت اولیه صبح، تلفن به دست سعی در مصاحبه با همسران شهدای مدافع حرمی بودم که بارها از زبانشان، آرزوی نمازخواندن در قدس شریف به گفته همسران شهیدشان را شنیده بودم.

*جنگ اصلی با کفر پس از شهادت سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی رقم خورد
زینب پناهی همسر شهید دهه شصتی مدافع حرم شهید مهندس حمیدرضا باب الخوانی از اولین همسران شهیدی بودند که به سرعت به درخواست بنده جهت مصاحبه لبیک گفته و این خصلت ایشان را بارها دیده بودم.
همسر شهید باب الخوانی از جمله همسران شهیدی بودند که در هنگامه شهادت همسر، باردار فرزند شهید بوده و با استقامت به استقبال پیکر پاک همسرش رفت. او جنگ سوریه را تجربه کرده بود و همراهی وی با همسرشان زبانزد خانواده بوده وهست.
زینب خانم با ابراز خرسندی از این اقدام سپاه و تحقق وعده صادق گفت: زمزمه های شهادت در منزل من و حمیدرضا بسیار زیاد بود به نحوی که بارها آرزوی شهادت را از همسرم شنیده بودم و قطعا شهادت سعادت عظیمی بود که نصیب مرد زندگی ام شد.

وی ادامه داد: حمیدرضا همیشه میگفت، دشمن اصلی ما اسرائیل جنایتکار است و زمانی که من و همسرم سوریه بودیم و خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدیم، همسرم گفت جنگ اصلی ما ازاین لحظه شروع شد و این نکته را به همه همرزمانش میگفتند که باید مقتدر بایستیم زیرا باید جلوی اسرائیل باصلابت حاضر شده و تا نابودی این رژیم منحوس از پا ننشینیم.
خانم پناهی با اشاره به اینکه شهدا ناظر هستند، بیان کرد: در ظاهر شهدا را نمی بینیم ولی در باطن شاهدان و ناظران این دفاع و این رشادت عظیم، شهدا هستند و بنده بعد از سفر اربعین 1402 در خواب دیدم که همسرم گفت 60 روز دیگر برمی گردم و دقیقا 60 روز پس از دیدن خوابم، جنگ غزه و آغاز طوفان الاقصی بود.
وی خاطرنشان کرد: بعد از شهادت حاج قاسم در کنار همه ناراحتی ها، یک حس که جنگ اصلی ما در مقابل کفر شروع شده است، آنهم جنگی که قرار است مردم در آن غربال شوند در من به وجود آمد و این را باید بگویم که جنگ درهیچ کجای دنیا مقدس نیست ولی جمهوری اسلامی ایران از دفاع مقدس تا کنون، از کشور و همه مسلمانان جهان دفاع جانانه داشته و این پاسخ موشکی به اسراییل، اقتدار سپاه را بار دیگر به جهان نشان داد که باعث خوشحالی همه افرادی شد که نابودی اسرائیل را در دل می پرورانند.
*آرزوی نابودی اسرائیل در دل رشیدمردان دفاع مقدس تا دلاورمردان مدافع حرم
لیلا مقاره عابد همسر شهید حسین آقادادی از دیگر همسران شهدای مدافع حرم بودند که خاطره سجده بر پیکر همسر شهیدشان از رسانه ها مخابره شد و موید این بود که شهدا حافظان اسلام و بزرگ مردان پیروی از ولایت فقیه هستند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران که با خون هزاران شهید آبیاری شد؛ از همان زمان اسرائیل را دشمن خود خوانده و طی 45 سال از پیروزی انقلاب، هر لحظه به سمت نابودی کامل اسرائیل پیش خواهیم رفت تا جایی که تحقق وعده صادق در شامگاه 25 فروردین امسال، اسرائیل را در همه دنیا درهم شکست و به فرموده رهبر معظم انقلاب، این فقط تنبیهی برای این رژیم بود.

همسر شهید آقادادی بیان کرد: اسرائیل به گونه ای خوار و ذلیل شد که توان برخواستن ندارد و این اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران اسرائیل، این نکته را ثابت می کند که داشتن بصیرت و حرکت پشت سر ولایت، عزت بزرگی را حاصل می کند که نمونه اش را در وعده صادق دیدیم.
وی با اشاره به اینکه شهدا مسیر را روشن میکنند، تاکید کرد: شهدای مدافع حرم مسیر انقلاب حضرت مهدی (عج) را روشن کرده و انشالله خون پاک شهدای عزیزمان زمینه ساز تحقق انقلاب امام زمان خواهد بود تا جایی که انشالله نماز ما در قدس شریف خواهد بود؛ آرزویی که همه شهدا با تمام وجودشان عنوان می کردند و آن نابودی کامل اسرائیل است.
*وعده صادق مرهمی بر قلب مادران شهدایی بود که در غربت شهید شدند
مرضیه صمدی مادر شهید جواد محمدی از شهدای مدافع حرم اصفهانی هستند که شیره جانشان را با ذکر یاابا عبدالله الحسین علیه السلام به فرزندشان دادند و تربیت این مادر نمونه، از جواد محمدی، شهیدی ساخت که شهر درچه از توابع شهرستان اصفهان با داشتن این شهید به خود می بالد.
شهید محمدی از جمله شهدایی بود که آرزوی نابودی اسرائیل را همه جا زمزمه می کرد و امروز یکی از نقش اصلی های مصاحبه من، مادر شهید بودند که از ابتدای شهادت فرزندشان باصلابت سخن می گفتند و از آرزوی فرزند سخن به میان می آوردند.

خانم صمدی عنوان کرد: مرتبه آخری که جواد قصد رفتن به سوریه را داشت، به من گفت که رفتن ما به سوریه خلاصه نمی شود و هدف نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف است و کسی نباید مانع رفتن ما به نبرد علیه دشمن شود.
وی با اشاره به اینکه، همه مادران و همسران شهدا از این پاسخ مقتدرانه خوشحال هستند، خاطرنشان کرد: شهادت در دیار غربت برای مادران شهدا سخت است و قطعا این پاسخ سخت به اسرائیل و تحقق وعده رهبر معظم انقلاب بر تنبیه این رژیم منحوس؛ مرهمی بر قلوب مادران شهداست و بنده هم از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم و انشالله نابودی کامل اسرائیل را شاهد هستیم.
به گزارش خبرگزاری زنان نیوز، وعده صادق امروز، آرزوی شهدای دیروز از دفاع مقدس تا مدافعین حرم و امنیت است و انشالله خبر بعدی نابودی کامل رژیم اسرائیل و حرکت به سمت قدس شریف است؛ همانگونه که موشک ها اذن پرواز به سمت دشمن را از عبور بر فراز آسمان بین الحرمین گرفتند، به زودی تحقق راه قدس از کربلا می گذرد را می شنویم.
انتهای پیام/ زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خانواده شهدا ، عملیات وعده صادق، خانواده شهدای مدافع حرم ، شهید جواد محمدی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو