گزارشی از تجمع بانوان قزوین در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی ،

خواهر و همسر شهید: آمده ایم تا از نیروی انتظامی تشکر کنیم و بگوییم که روی ما هم حساب کنید/مسئول گروه مردمی محصنات: عملکرد نیروی انتظامی و قوه قضاییه در امر حجاب و عفاف درخشان است

تجمع و اعلام حمایت از طرح عفاف و حجاب توسط گروه مردمی عفاف و حجاب محصنات جلوی استانداری قزوین برگزار شد .
خواهر و همسر شهید: آمده ایم تا از نیروی انتظامی تشکر کنیم و بگوییم که روی ما هم حساب کنید/مسئول گروه مردمی محصنات: عملکرد نیروی انتظامی و قوه قضاییه در امر حجاب و عفاف درخشان است
1403/02/03 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
192414
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - قزوین : با اجرای طرح نور، پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه برخورد می‌کند. طرح نور با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ همزمان در سراسر کشور توسط نیروی انتظامی اجرا شد‌.
تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی‌ها است که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.
خانم حسن پور مسئول گروه مردمی محصنات در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار زنان نیوز بیان کرد: تجمع امروز با توجه به اجرای طرح نور در سراسر کشور جهت حمایت از نیروی انتظامی و همینطور حمایت از فرامین مقام معظم رهری که فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است و با کمک خداوند متعال، خانواده معظم شهدا، فرهنگیان، فرهیختگان و گروه های مردمی در این تجمع شرکت نمودند، تشکیل شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این تجمع این بود که حمایت از فرامین مقام معظم رهبری هرچه زودتر شکل بگیرد، گفت: امروزه بیش از یکسال از ماجرای کشف حجاب و فاز دوم اغتشاشات گذشته است و ما همچنان شاهد این هستیم که بعضی از دستگاه ها و ارکان های دولتی به صورت نیمه فعال در این امر خطیر عمل می‌کنند. در بین ۳۲ دستگاه متولی امر عفاف و حجاب نقش دو دستگاه سلبی نیرو انتظامی و دستگاه قضایی در این امر درخشان است.

قصور امرور در امر حجاب ، عامل بروز آسیب های متعدد اجتماعی فرداست!
حسن پور با بیان اینکه ما از دستگاه های اجرایی چون سازمان تبلیغات ، آموزش و پرورش ، اصناف ، اداره فرهنگ و ارشاد و ... خواستاریم، مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی- که تمام وظایف قانونی و راهکارها در این مصوبه آمده است- در خطوط عادی خود اجرا شود، افزود: امروزه بساط ولنگاری و کشف حجاب در حال رواج است که کشف لباس و فرهنگ برهنگی رو بین عموم رایج می کند اگر الان به فکر نباشیم منجر به آسیب های متعدد اجتماعی می‌شود.

مسئول گروه مردمی محصنات اظهار داشت : بهتر است که الان سرمنشأ این معظل گرفته شود و بنظرم خیلی هم باتوجه به فرموده حضرت آقا بانوان ما با حجاب در این ۴۵ سال انقلاب مشکلی نداشتند الحمدلله کم و بیش آن حجاب شرعی البته تقریبا تبدیل شد به حجاب عرفی را داشتند در این یک سال و اندکی که اغتشاشات شد بر اثر این فتنه بانوان ما را متاسفانه رسانه های غربی دچار تزلزل افکار و اعتقادات کردند و بر ماست که در همین یکسال هم که گذشته این بحث را زودتر جمع کنیم.
زینب گونه از نیروی انتظامی حمایت می کنیم
در ادامه خانم اکبری رضایی فرد از دیگر افراد شرکت کننده در این تجمع به خبرنگار ما گفت : من خواهر شهید اصغر رضایی فرد و همسر شهید هستم به نمایندگی از طرف خانواده شهدا در این تجمع شرکت کردم‌.
وی هدف از شرکت خود در این تجمع را رساندن صدای خود به مسئولین دانست و گفت : بنده ،نزدیک یکسال و نیم است که در گروه محصنات به فریضه‌ی امربه معروف مشغول هستم و گشت‌های خیابانی داریم و هرکجا که مطالبه گری باشد میرویم .

امروزم برای تشکر از نیروی انتظامی که پای کار حجاب و عفاف هستند آمده ایم و بگوییم : ما هم در میدان هستیم و روی ما هم حساب کنید شما حسین وار در صحنه باشید ماهم زینب وار پشتتان هستیم .
دستور مقام معظم رهبری در خصوص امر حجاب ، همه را به خط کرد !
خانم غلامپور نیز در ادامه این گفت وگو به خبرنگار زنان نیوز گفت : خدا را شاکرم که به ما این توفیق را داد که امربه معروف و نهی از منکر که واجب فراموش شده بود را احیا کنیم.
وی با تأکید بر اینکه در این مدتی که ما در صحنه بودیم خیلی سختی ها را دیدیم واقعا خیلی ناهمراهی ها را مشاهده کردیم، افزود: ولی الحمدلله از روزی که مقام معظم رهبری این دستور را به صورت صریح و واضح فرمودند ما واقعا به خطر شدن نیروهای مدافع حجاب و عفاف را می بنیم .
وی در پایان تصریح کرد : ما امروز آمده ایم بگوییم که پشت نیروهای انتظامی و مسئولین هستیم تا ان شاءالله با اقتدار بیشتر و با همراهی مردم امر رعایت حجاب و عفاف در جامعه به نتیجه برسد و برای همیشه شاهد ریشه کن شدن کشف حجاب باشیم .

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجمع مردمی ، حمایت از نیروی انتظامی، اجرای طرح نور ، بانوان محجبه، حجاب و عفاف، زیست عفیفانه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو