به مناسبت هفته سلامت انجام شد؛

آموزش با محوریت سلامت ویژه بانوان گرمساری

به مناسبت هفته سلامت برنامه آموزش با محوریت سلامت ویژه بانوان گرمساری انجام شد.
آموزش با محوریت سلامت ویژه بانوان گرمساری
1403/02/05 - 13:26
تاریخ و ساعت خبر:
192428
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان- گرمسار سلامت کلیدواژه ای مهم و حیاتی است که امروزه می بایست بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
نشاط و شادابی اجتماعی در گرو پرداختن به حوزه بهداشت و سلامت است؛ از این روی لازم است خانواده ها به این مقوله اهتمام ویژه ای داشته باشند؛ قطعا در رأس این خانواده یعنی مادران و زنان هستند که می توانند نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی داشته باشند.
همانگونه که بسیج به ویژه بسیج جامعه زنان استان سمنان پیشگامی خود را همواره در عرصه های مختلف نشان داده است؛ اینبار نیز به مناسبت هفته سلامت که از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به همین عنوان نامگذاری شده است؛ به منظور آگاهی بخشی به خانواده ها ویژه برنامه آموزش با محوریت سلامت را در سطح پایگاه های مقاومت نواحی مقاومت آغاز کرده است.
این گزارش بیان کننده برگزاری این برنامه آموزشی در پایگاه های مقاومت ناحیه گرمسار است که به موضوع سلامت خانواده با توجه به اهمیت مردمی سازی سلامت پرداخته شده است.
از این روی ویژه بانوان گرمساری به همت پایگاه بسیج خدیجه کبری(س) گرمسار مشاوره فرزندآوری و انجام تست پاپ اسمیر در محل هیأت ثارالله این شهرستان با حضور پزشکان متخصص در این ارتباط انجام شد.
بر اساس این گزارش، بانوان حاضر در این برنامه آموزشی سوالات خود را از پزشکان پرسیدند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سلامت، گرمسار، بهداشت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو