مسئول بسیج‌جامعه زنان استان خراسان جنوبی مطرح کرد :

از طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان تا تمدن‌سازی به سبک زندگی فاطمی

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت های این مجموعه با راهبردها و شعار تمدن‌سازی سبک‌ زندگی فاطمی گفت : برنامه‌های مختلفی از جمله تحکیم بنیان خانواده، ازدواج آسان و فرزندآوری، اشتغال آفرینی و محرومیت‌زدایی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان، اندیشکده‌ها ی مطالعات زن و خانواده، تربیت کودک تراز انقلاب و گفتمان سازی فرامین امامین انقلاب برنامه هایی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران وجود دارد را دنبال می‌کند.
از  طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان تا تمدن‌سازی به سبک زندگی فاطمی
1403/02/05 - 13:47
تاریخ و ساعت خبر:
192480
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فاطمه بصیری‌پور مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار زنان نیوز در خصوص فعالیت های این مجموعه گفت: سپاه مولود انقلاب و نیروی مردمی است که با تکیه بر مکتب عاشورای سیدالشهدا(ع) در عرصه‌های مختلفی با ولایت‌مداری و پایبندی متعهدانه به ارزش‌های اسلام و قرآن در مبارزه با مستکبرین و ظالمین، خدمت‌سانی به مردم، و اعتلای ارزش‌ها تا امروز حماسه‌های ماندگاری را رقم زده است.
وی افزود: حضور این نهاد مقدس و مکتبی در همه ی عرصه ها به ویژه سازندگی و خدمت‌رسانی ، طرح های نو و مبتکرانه در خدمت و حمایت از اقشار کم‌برخوردار جامعه و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و اقدامات عام‌المنفعه و جهادی در هر شرایطی در کنار مردم و بامردم بوده و هست.
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با اشاره به نقش و رسالت‌های مهم سپاه پاسداران ادامه داد: معنویت، اخلاص در کار و روحیه جهادی جزو مولفه‌ها و شاخصه‌‌های مهم پاسداران انقلاب اسلامی است.
بصیری‌پور با بیان رشادت شهدای سپاه بویژه سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی ، پاسدار متعهد و متخصص و برخوردار از بالاترین شاخص‌های فرماندهی و مدیریتی بودند که سلوک ایشان یک مکتب است.
وی با تأکید بر اینکه ولایت‌مداری و ولایت پذیری از مهمترین مولفه های قلبی و اعتقادی پاسداران است، گفت: سپاه در همه صحنه های مورد نیاز جمهوری اسلامی ، دفاع از امنیت ملی ، رفع مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و هر زمانی که لازم بوده وارد میدان شده است و در کنار سایر دستگاه ها ی و نیروهای مسلح نقش آفرینی کرده است.
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با اشاره به نقش سپاه در جبهه مقاومت اسلامی عنوان کرد: در طی این سال ها با رهبری داهیانه ی مقام معظم رهبری ، کارنامه درخشانی از سپاه با تلاش ‌همه فرماندهان و پاسداران به نمایش گذاشته شده و کارهای بزرگی در راستای پیشرفت کشور ، تأمین امنیت و صیانت از انقلاب اسلامی صورت گرفته است.
بصیری‌پور با اشاره به اینکه نقش سپاه در دوران دفاع مقدس را ساعت‌ها باید تحلیل و تبیین کرد، ادامه داد: برگ زرین های ماندگار از نقش سپاه در دفاع مقدس ، خنثی سازی فتنه های داخلی و خارجی استکبار ، دفاع از حرم و جبهه مقاومت ،بصیرت افزایی و جهادتبیین ، نقش آفرینی دفاع ملی و... در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسیده است.
وی همچنین با اشاره به دیگر رسالت های سپاه مقتدر ایران اسلامی افزود: آمادگی همه جانبه دفاعی هوایی ، زمینی ، دریایی، فضای سایبری ، خدمات عمومی و فرهنگی، اقتصادمقاومتی و سبک زندگی اسلامی به لطف الهی در سپاه بسیار پیشبرنده است.
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی یادآور شد: در این سال‌ها سپاه در سازندگی کشور از جمله برق‌رسانی، آبرسانی به مناطق محروم، ساخت سد و تونل‌ها، ساخت پالایشگاه نقش بسیار مهمی و سازنده‌ای داشته است.
وی شکل‌گیری حلقه‌های صالحین، تربیت نیروی تراز انقلاب و تولیدات فرهنگی را از دیگر اقدامات سپاه در تشکیلات بزرگ بسیج مردمی ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: سپاه با اجرای طرح شهید سلیمانی نقش تعیین‌کننده‌ای برای مقابله با کرونا ایفا کرد.
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی عملیات وعده صادق را نشان اقتدار جمهوری اسلامی و آمادگی همه جانبه در برابر استکبار دانست .
بصیری‌پور گفت: سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در آمادگی کامل برای دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی قرار دارند.
وی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان افتخار دارد بخش وسیعی از ماموریت‌های تشکیلاتی را در سپاه ایفا کند گفت: بسیج جامعه زنان در اقشار 20‌گانه و محلات تحت عنوان قرارگاه تعالی زن و خانواده با راهبردها و شعار تمدن‌سازی سبک‌ زندگی فاطمی برنامه‌های مختلفی از جمله تحکیم بنیان خانواده، ازدواج آسان و فرزندآوری، اشتغال آفرینی و محرومیت‌زدایی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان، اندیشکده‌ها ی مطالعات زن و خانواده ، تربیت کودک تراز انقلاب و گفتمان سازی فرامین امامین انقلاب برنامه هایی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران وجود دارد را دنبال می‌کند.
بصیری‌پور بیان کرد: همچنین آمادگی دفاعی و امدادی بانوان بسیجی در گردان‌های کوثر نشان از نقش آفرینی موثر بانوان در همه عرصه ها دارد.
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی بااشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند:« نهاد مقدس سپاه پاسداران اسلامی که به حق از بزرگ ترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی نظام ما بوده و خواهد بود».
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی ، فعالیت های بانوان بسیجی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو