استاد دانشگاه اصفهان:

اعتماد به نفس و خودباوری ملت ایران در شکست آمریکا در طبس رقم خورد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر ملتی توکلش به خداوند بوده و از رهبری انقلاب اسلامی تبعیت داشته باشد می تواند دشمن را در طبس شکست داده و در وعده صادق باعث تحقیر اسرائیل شود.
اعتماد به نفس و خودباوری ملت ایران در شکست آمریکا در طبس رقم خورد
1403/02/05 - 14:16
تاریخ و ساعت خبر:
192485
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استاد محسن نصری در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز در اصفهان با اشاره به واقعه طوفان طبس و شکست آمریکا اظهار کرد: این واقعه و حضور آمریکایی ها در ایران موید چند نکته مهم است که میتوان به حضور آمریکایی ها با راه اندازی کودتا و ایجاد سلطنت رضاشاه و محمد رضا شاه تا کاپیتالاسیون و گرفتن حق توحش از مردم اشاره کرد.
وی افزود: مردم مسلمان ایران بر اساس مبانی اسلامی خود و رهبری حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، انقلاب اسلامی را رقم زدند و در دی ماه 1357 محمدرضا شاه عامل سرسپرده آمریکا را از کشور بیرون کردند و طبیعی بود که آمریکا از دست ایران عصبانی و توطئه های زیادی را از همان لحظات ابتدایی انقلاب اسلامی تا کنون علیه ما ایجاد کند.
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حرکت دانشجویان و انقلاب دوم به تعبیر امام خمینی رحمه الله علیه، بیان کرد: همزمان با 13 آبان 1358 و 9 ماه پس از انقلاب شکوهمند ایران، تسخیر لانه جاسوسی که به تعبیر رهبر حضرت امام راحل، انقلاب دوم بود، انجام شد چراکه انقلاب اول بر علیه شاه مملکت و انقلاب دوم علیه آمریکای جنایتکار صورت گرفت و آمریکا را که ادعای جهانی داشت، تحقیر کرد.

وی اظهار کرد: آمریکا در 5 اردیبهشت 1359 برای تصرف لانه جاسوسی و به تعریف خودشان آزادسازی گروگان ها و عوامل آمریکایی در ایران عملیات طبس را طراحی کرد و آمریکا با مشارکت عوامل داخلی اش مثل بنی صدر و منافیق، قصد ایجاد توطئه ای عمیق در ایران را داشت و به فکر خودش ایران در ماجرای طبس سرنگون خواهد شد، ولیکن دست خداوند بالای سر ملت ایران بود و شن ها مامور خداوند در شکست و تحقیر آمریکا شدند که این مهم ترین دستاورد ایران به شمار می رود.
استاد نصری ضمن تاکید بر وعده صادق خداوند، گفت: نکته مهمی که در واقعه طبس مشهود است، این بوده که اگر برای خدا انقلاب کردیم و جانمان را در کف اخلاص گذاشتیم، وعده صادق خداوند تحقق می یابد و دستاورد طوفان شن، باوری بر شکست دشمن با همه تجهیزات و غرور کاذبی بود که داشت.
وی شرط مقابله با دشمن را ایستادگی و مقاومت عنوان و خاطرنشان کرد: رسالت آمریکا علیه ما تحریم، کودتا و حمله بوده و هست و اگر کسی به دنبال سازش با آمریکا می باشد باید سری به گذشته کشور و جنایات این رژیم غاصب علیه ایران اسلامی بزند؛ نکته مهم این است که شرط مقابله با آمریکا، ایستادگی و مقاومت در سایه توکل به خدا خواهد بود.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر ملتی توکلش به خداوند بوده و از رهبری انقلاب اسلامی تبعیت داشته باشد می تواند دشمن را در طبس طی سال 1359شکست داده و در وعده صادق در فروردین 1403 باعث تحقیر اسرائیل شود.
انتهای پیام/ زهرا شجاعی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
واقعه طبس ،شکست آمریکا، عملیات پنجه عقاب، وعده صادق ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو