مسئول بسیج جامعه زنان ملکشاهی گفت:

آغاز زندگی مشترک زوج ملکشاهی در جوار شهدای گمنام

مسئول بسیج جامعه زنان ملکشاهی گفت: مراسم عقد یکی از بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) را با همکاری سپاه ناحیه ملکشاهی و امور بنیاد شهید و ایثارگران در مزار شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.
آغاز زندگی مشترک زوج ملکشاهی  در جوار شهدای گمنام
1403/02/09 - 12:12
تاریخ و ساعت خبر:
192627
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فرنگیس خاصی مسئول بسیج جامعه زنان ملکشاهی در خصوص این مراسم گفت: در این روزهای که همه مردم درگیر مشکلات و مسائل اقتصادی هستند و مسائل اقتصادی یک مانع بزرگ برای ازدواج جوانان شده است در این راستا مراسم عقدی به سبک شهدایی برای تقویت معنویت بسیجیان الزامی است .
خاصی در ادامه افزود: از زمان تماس فرمانده پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) به جدیت پیگیر تدارک مراسم شده است.
وی اظهار کرد: در راستای برگزاری این مراسم از تهیه سیستم صوتی ، فیلم بردار ، تزیین جایگاه، تهیه صندلی، پذیرایی و دعوت از عاقد را بسیج جامعه زنان ملکشاهی بعهده گرفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان ملکشاهی خاطر نشان کرد: هدف اصلی از این برنامه لبیک به فرمان حضرت آقا جهت کمک به ازدواج آسان جوانان مطرح کرد.
در پایان هم گفتگوی داشتیم با عروس و داماد که نکته قابل توجه اینکه هر دو فرزند جانباز هستند و پدر عروس خانم مدتی زیادی نیست که پدرش به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

لطفا خودتان را معرفی کنید؟
افشین جلالی متولد ۱۳۷۲ ، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه اصفهان هستم در حال حاضر شغلم آزاد است و ساکن شهرستان ملکشاهی هستم .
خانمم هم مریم تبار متولد ۱۳۷۶ فرزند شهید نظر تبار جانباز عملیات و الفجر ۳ دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد.
در خصوص آشناییمون صحبت کنید؟؟
با توجه به اینکه بنده(داماد) با خانم تبار پسر دایی و دختر عمه هستیم در مورد اخلاق و رفتار همدیگر کاملا آشنایی داشتیم.
در خصوص مهریه هم می فرمایید؟
عروس: به نیت چهارده معصوم ۱۴ سکه بهار آزادی رو به عنوان مهریه انتخاب کردیم.

چطور شد تصمیم گرفتید مراسم را اینجا برگزار کنید؟
داماد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ازدواج آسان ما تصمیم گرفتیم مراسم عقد و جشن ازدواجمان را بر مزار شهدای گمنام برگزار کنیم و در همین مکان مقدس با شهدای عزیزمان عهد بستیم که زندگی را با سیره شهدا آغاز کنیم چرا که شهدا برکت و آبروی زندگی ما در هر حالی هستند .
خانواده ها مخالف نبودند؟
داماد: نه.. ما بزرگ شده خانواده های مذهبی و نظامی هستم.

این ایده را کدام یک اول مطرح کرد؟
عروس: من قبلا در پایگاه مقاومت کلیپی با همین منظور دیده بود با آقا صحبت کردم ایشان هم موافقت کردند.ما چون هر دو فرزند جانباز هستیم با این کار خواستیم وفاداری خود را بر ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب نشان دهیم و تا آخرین نفس، شهدا را نظاره‌گر بر اعمال‌مان بدانیم و به پاس خون‌ شهدا از میراث ماندگارشان محافظت کنیم.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مراسم ازدواج، مزار شهدای گمنام، زوج ملکشاهی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
ایلام
V
آرشیو