به مناسبت روز دختر؛

دیدار مدیرکل امور بانوان استانداری و مسئول جامعه زنان لرستان با خانواده کوچکترین دختر این استان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان و مسئول جامعه زنان سپاه استان به همراه جمعی از کوچکترین دختر شهید استان دیدار کردند.
دیدار مدیرکل امور بانوان استانداری و مسئول جامعه زنان لرستان با خانواده کوچکترین دختر این استان
1403/02/22 - 10:26
تاریخ و ساعت خبر:
193128
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در آستانه فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، فریبا ولی‌پور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان و مریم سپهوند مسئول جامعه زنان سپاه استان لرستان ، ۲۰ اردیبهشت‌ماه به همراه جمعی با خانواده شهید مجتبی نعمت پور دیدار کردند.
در این دیدار ضمن تجدید میثاق با خانواده شهید عزیز نعمت‌پور با دادن هدایایی به نفس نعمت‌پور به عنوان کوچک‌ترین فرزند دختر شهید استان لرستان و تقدیر از مادر بزرگوار نفس روز دختر را گرامی داشتند.
میلاد شرفی، فرماندار الشتر، علی یوسف‌وند، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری الشتر، رضا خاتمی، بخشدار مرکزی، ، نظری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران الشتر، نصیرپور، مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان الشتر و جمعی از پرسنل استانداری و فرمانداری الشتر نیز در این دیدار حضور داشتند.
قابل ذکر است شهید ستوان یکم مجتبی نعمت‌پور اهل الشتر لرستان و از کارکنان نیروی انتظامی خرمشهر بود که ۲۳ فروردین‌ ماه امسال ۱۴۰۳ در عملیات تعقیب و گریز یکی از اشرار مسلح در آبادان، بر اثر اصابت گلوله مجروح و سپس بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
یادش گرامی و راهش پر رهرو
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز دختر ، دیدار با خانواده شهدا، کوچک ترین دختر شهید استان لرستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو