مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی:

اجرای ۶۲ عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در رده های سپاه و بسیج استان

بصیری پور ،با بیان اینکه تعداد ۶۲ عنوان برنامه در رده‌های مختلف بسیج ویژه دهه کرامت تدارک دیده شده است، از رونمایی کتاب بر قله های افتخار با هدف معرفی زنان شاخص استان خبر داد.
اجرای ۶۲ عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در رده های سپاه و بسیج استان
1403/02/20 - 17:00
تاریخ و ساعت خبر:
193206
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان جنوبی : فاطمه بصیری پور صبح پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ، همزمان با آغاز دهه کرامت ، در نشست خبری با اصحاب رسانه ، با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص معرفی الگوی سوم زن ، گفت :
حضرت فاطمه معصومه(س) تجلی حقیقی شخصیت زن با هویت اسلامی است.
وی افزود:
از منظر مقام معظم رهبری یکی از مهمترین مسئولیت های ما ترسیم ، برجسته و روشن سازی نقش زن مسلمان از دیدگاه اسلام است.
بصیری پور با اشاره به رسالت بسیج جامعه زنان دراستان گفت :
بسیج جامعه زنان براساس شعار تمدنی خود تحت عنوان تمدن سازی سبک زندگی فاطمی ، اهدافی همچون پرداختن به حجاب و هویت الگوی زن مسلمان ، تحکیم بنیان خانواده ، توجه به آسیب های اجتماعی پیش روی کودکان و مادران استان ، بحث جریان سازی انقلابی در بستر فضای مجازی ، بحث تولیدمحتوا وتدوین برنامه هایی براساس نیاز مخاطب در استان را دنبال می کند.
وی در ادامه با تاکید بر هدف جامعه زنان مبنی بر تقویت هویت و تکریم دختران و زنان در استان افزود : برنامه های امسال بسیج جامعه زنان را در قالب برنامه فرهنگی هنری «بشری» تعریف کردیم که متشکل از چندین برنامه فرهنگی، هنری ، ورزشی و برنامه های از جنس دخترانه و نیاز زنان تدوین شده است.
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه چند موضوع ذیل رویداد «بشری» در خراسان جنوبی اجرا می‌شود، افزود: برای اولین بار در دهه کرامت با هدف تولید محتوای فاخر در استان به دنبال شناخت هنرمندان و پرورش استعدادها هستیم ؛ تلفیق هنر واندیشه قطعا بر انتقال موثر محتوا تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه برنامه فرهنگی- هنری ریحانه یکی از برنامه‌هایی است که در قالب طرح بشری تعریف شده است، گفت: نقش آفرینی این برنامه در راستای شکوفایی خلاقیت‌ها و نبوغ دخترانه در قالب‌های هنری همچون تصویرسازی، پوستر، خوشنویسی، داستان‌های کوتاه، گرافیک متحرک و ... می باشد.
وی افزود : این جشنواره که در سه سطح سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود، با هدف معرفی ویژگی‌ها و فضائل حضرت فاطمه معصومه (س) و موضوع عفاف و حجاب محقق خواهد شد.
بصیری پور با بیان اینکه تعداد ۶۲ عنوان برنامه در رده‌های مختلف بسیج تدارک دیده شده است، اظهار کرد : اجتماع «بنات المقاومه» و دختران حاج قاسم با هدف نهادینه کردن تفکر انقلابی و ارزشی در میادین و پارک ها برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با اشاره به طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: در راستای اجرای این طرح علاوه بر رسیدگی و حمایت در بحث درمان به مباحث عزت نفس و مهارت های ارتباطی و ... با کلیدواژه «حلما» خواهیم پرداخت.
وی بیان داشت: با هدف اتصال بین چرخه تولیدات پوشاک دانشگاهی و عرضه محصولات در بازار ، دانش بنیان کردن محصولات و پوشاک ایرانی اسلامی با عنوان طرح «ثمین» در اسفندماه سال قبل با رونمایی از این طرح ،با تاکید بر احیای ارزش های اسلامی و عرضه پوشاک اسلامی انجام‌شد.
در پایان وی به رونمایی از کتاب «بر قله های افتخار» اشاره کرد و گفت: جلد اول این کتاب با معرفی ۷۰ زن شاخص استان آماده شده است که به زودی رونمایی خواهد شد. بحث برجسته سازی شهدای زن استان با رونمایی از این کتاب، در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی، روز دختر ، برنامه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو