به مناسبت دهه کرامت

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی از نومادران مرکز درمانی جامع زنان کوثر ارومیه عیادت کرد

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با کادر درمان و پرسنل فعال در مرکز آموزشی درمانی جامع زنان کوثر ارومیه دیدار و بر بالین نومادران بستری در این مرکز حضور یافت.
مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی از نومادران مرکز درمانی جامع زنان کوثر ارومیه عیادت کرد
1403/02/25 - 12:18
تاریخ و ساعت خبر:
193211
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی استان و هیئت همراه با کادر درمان و پرسنل فعال در مرکز آموزشی درمانی جامع زنان کوثر ارومیه دیدار کرد و همچنین بر بالین مادرانی که در این روز فرخنده خداوند به آنها هدیه آسمانی و فرشته ای کوچک عنایت کرده بود، حضور یافت و ضمن تبریک قدم نو رسیده به این مادران، با اهدای شیرینی و شاخه گل از آنها تجلیل نمود.



رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، ضمن حضور مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت با کادر درمان، ماما و پرسنل مرکز آموزشی و درمانی جامع زنان کوثر ارومیه همچنین مادرانی که به تازگی صاحب فرزند دختر شده‌اند دیدار و گفت‌وگو کرد.







موسویان در این دیدار عمل به سیاست‌های ابلاغی در حوزه جمعیت را وظیفه اقشار مختلف مردم دانست و گفت: کسانی که به عنوان مشاور، ماما و کارشناس خانواده در حال فعالیت هستند در این زمینه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به سهم خود و با مشارکت خواهران بسیجی در حال گام برداشتن هستیم، که امیدوارم به زودی ثمرات آن کام خانواده‌های عزیزمان را شیرین کند و خانواده‌های زیادی از طعم شیرین مادری و پدری بهره‌مند شوند.





بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مرکز، زنان، کوثر، نومادران، دیدار، روز دختر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو