دختر نمونه زرندیه ای مطرح کرد

توکل به خدا و مأنوس بودن با قرآن و احترام به پدر و مادر رمز موفقیت من است

حافظ ۵ و نیم جز قرآن کریم گفت: توکل و ایمان به خدا و مأنوس بودن با قرآن و احترام به پدر و مادر و تلاش و پشتکار رمز موفقیت من در زندگی است.
توکل به خدا و مأنوس بودن با قرآن و احترام به پدر و مادر رمز موفقیت من است
1403/02/25 - 11:35
تاریخ و ساعت خبر:
193239
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی؛ خبرنگار خبرگزاری زنان در زرندیه همزمان با دهه کرامت با مطهره سادات میرمحمدی یکی از دختران دانش آموز و‌ حافظ قرآن به گفتگو می‌ پردازد.
مطهره سادات میرمحمدی حافظ ۵ و نیم جز قرآن کریم و دانش آموز کلاس هفتم است. او در مسابقات مختلف قرآنی و علمی رتبه های بالایی کسب کرده است.
مطهره سادات میرمحمدی گفت: فرزند اول خانواده هستم و دانش آموز کلاس هفتم دبیرستان دوره اول هستم و دوست دارم در دانشگاه رشته ریاضی بخوانم.
وی ادامه داد: در عرصه قرآنی و درسی و ورزشی فعالیت های زیادی دارم. توکل و ایمان به خدا و مأنوس بودن با قرآن و احترام به پدر و مادر و تلاش و پشتکار رمز موفقیت من در زندگی است.
این دختر حافظ قرآن زرندیه ایی تصریح کرد: خانواده ام سهم هفتاد درصدی و جامعه سهم سی درصدی در موفقیت های من دارد.
میرمحمدی با افتخار به محجبه بودن خود گفت: زن با داشتن حجاب مانند مرواریدی است در صدف و بهترین پوشش برای خانم ها چادر است.
وی در ادامه به همسالان خود توصیه ای کرد و افزود: با خدا ارتباط داشته باشند و نماز بخوانند و برای رسیدن به هدف تلاش و پشتکار داشته باشند.
میرمحمدی به برنامه های خود در آینده اشاره کرد و گفت: با توکل و امید به خدا در آینده نزدیک حافظ کل قرآن شوم و موقعیت اجتماعی مناسبی داشته باشم. که اولین قدم برای رسیدن به موفقیت تلاش و پشتکار است.
خبرنگار: زینب پاشاخانی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حافظ قرآن، زرندیه، دختر نمونه،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو