پیشتازی بانوان سیستان و بلوچستان در زمینه موقوفات در کشور

حجت السلام والمسلمین اشرفیان گفت : موقوفه مریم عابد با دید بسیار باز وقف خیرات و مبرات بسیاری از خانواده‌های نیازمند در ایرانشهر شده است
پیشتازی بانوان سیستان و بلوچستان در زمینه موقوفات در کشور
1403/02/25 - 20:01
تاریخ و ساعت خبر:
193348
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن اشرفیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت: بانوان استان همچون همیشه در زمینه موقوفات در این استان نقش بی نطیری دارند . ۵ هزار و ۳۰۵ موقوفه در سامانه جامع اوقاف این استان ثبت شده که بیشتر این موقوفات مساجد هستند و از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۸میلیارد ریال از محل موقوفات متصرفی ثبت شده است.
وی افزود : بانوان سیستان و بلوچستان در زمینه موقوفات در کشور پیشتاز می باشند ، موقوفه مریم عابد با دید بسیار باز وقف خیرات و مبرات خانواده‌های نیازمند در ایرانشهر شده، از جمله موقوفات بی نظیر بانوان استان است و برای نخستین بار وقف نخل خرما برای نیازمندان توسط مبلغان اعزامی که برای تبلیغ و ترویج این امر خداپسندانه به مناطق هودیان و جلگه چاه هاشم اعزام شده بودند انجام شد.
حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان افزود : در سطح استان ۶ بقیه متبرکه داریم که ۲ بقیه شاخص سیدباقر و بی بی دوست در منطقه سیستان مورد تایید اوقاف هستند که باید در این مکان‌ها سرمایه‌گذاری انجام شود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام محسن اشرفیان، مدیر کل اوقاف و امور خریه سیستان و بلوچستان، زنان و فرهنگ وقف، جایگاه زنان در وقف ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو