رییس سازمان بسیج رسانه کشور؛

بزرگترین لیگ رسانه ای کشور در تهران آغاز شد

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدآفرینی در کشور، رویداد جام رسانه ای امید در سال گذشته شروع به کار کرد.
بزرگترین لیگ رسانه ای کشور در تهران آغاز شد
1403/02/29 - 09:30
تاریخ و ساعت خبر:
193415
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کارآموزیان در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید ویژه فعالان رسانه ای استان ها به میزبانی تهران با اشاره به روند اجرای این برنامه اظهار کرد: بزرگترین لیگ رسانه ای تولید و انتشار امیدبخش کشور به میزبانی بسیج رسانه در قالب تیم های منتخب استانی به مدت دو روز به رقابت می پردازند.
وی افزود: از سال گذشته و پس از تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر محتوای امیدآفرین، هیئت های اندیشه ورز این سازمان در طرحی هدفمند، در لبیک به رهبری، اقدام به ایجاد رویداد جام رسانه امید کردند.
رییس سازمان بسیج رسانه کشور ضمن تشریح برنامه ۳۶ ساعته این رویداد بیان کرد: تیم های حاضر در این رویداد با تولید محتوای اثربخش و انتشار قوی در کلیه پلتفرم های مجازی از محتوای ارائه شده، در ارزیابی داوران مطرح قرار خواهند گرفت.
وی با تاکید بر اهمیت این جام خاطرنشان کرد: به یقین میتوان گفت که اولین تبلیغ اخبار امیدبخش کشور با فعالیت رسانه های توانمند امروز رقم خواهد خورد و رقابت بر تولید باکیفیت و انتشار بالا از پارامترهای انتخاب برتر داوری این دوره در نظر گرفته خواهد شد.
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره جام رسانه امید رویداد جام رسانه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو