جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

عملیات وعده صادق دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی بود/ معتمدین رسانه ستون فقرات جهاد تبیین

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فعالان رسانه ای به عنوان افسران میدانی به مقابله با دشمن که با تمامی ابزارهای شیطانی که قصد تزریق ناامیدی به ملت ایران را دارند، می پردازند.
عملیات وعده صادق دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی بود/ معتمدین رسانه ستون فقرات جهاد تبیین
1403/02/29 - 09:45
تاریخ و ساعت خبر:
193427
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار سید قاسم قریشی در اختتامیه جام رسانه ای امید با مهم خواندن فعالیت رسانه ها در امیدآفرینی اظهار کرد: دشمن با تمام ابزار و تجهیزات نخواهد توانست در مقابله با افسران رسانه ای متعهد کشور اسلامی ایران قرار گیرد زیرا رسانه ای ها ستون فقرات جهاد تبیین و محور امیدآفرینی هستند.
وی با اشاره به اهمیت جلب توجه دانشجویان و رسانه ای ها به عنوان دو قشر مهم جامعه، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی با غلبه بر دو گفتمان لیبرال دمکراسی غربی و مارکسیسم در حال زوال توانست، نویدی بر آزادگانی باشد که خواستار خارج شدن از سلطه بیگانگان بودند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: هدف استکبار غرب و شرق، اکتفا به پیمان نظامی و به یغما بردن ثروت ممالک نبوده و برای ظلم خود بر ملت ها حد توقف نمی‌شناخت و با ایجاد رژیم منحوس اسرائیل، زخم عمیقی بر پیکره جهان اسلام وارد کرد.
وی با بیان اینکه استعمار هرگونه استقلال و پیشرفت را از کلت ها سلب و قصد حقارت آنها را داشت؛ افزود: استعمار کهن با تهاجم و حمله نظامی به کشورها، امور آنها را بدست گرفته و اندوخته و سرمایه آنها را به یغما میبرد برای مثال ایجاد کمپانی هند شرقی و تسلط همه جانبه آمریکایی ها بر ایران در زمان شاهنشاهی، تاکید بر این مطلب است.
سردار قریشی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با تفکر ارزشمند خود توانستند باوری که در جمع روشنفکران جامعه رواج داشت را به استقلال از استعمار و دوری از وابستگی سلطه قدرت های غربی و شرقی، تغییر دهد و ظهور این باور در ملت ایران زمینه ساز حضور و ظهور قدرتمند ایران در جنگ هشت ساله تحمیلی بود.
وی افزود: دستاوردهای جنگ تحمیلی و خلاقیت جوانان باعث شد تا بر تکنولوژی سلطه گران پیروز شده و در مسیر ایران قوی وارد شویم و امروز نیز شاهد دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و تحقق وعده صادق هستیم.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رونق امید در جامعه خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اصلی دشمنی دشمنان با ایران اسلامی، پیشرفت عظیم کشور در حوزه های نظامی، پزشکی، علم و فناوری، فضایی و صنعتی بوده به گونه ای که امروز شاهد افزایش ۴۴ درصدی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بیش از ۳۵ درصد اعضای هیئت علمی و اساتید زن و حضور موثری زنان در میادین ورزشی و حوزه های پزشکی هستیم.
وی افزود: فرزندان انقلاب اسلامی طی این مدت پس از انقلاب، توان خود را به رخ جهان کشیده و چنان ترسی در دل دشمن انداخته و عملیات بزرگ، مدرن و هوشمندانه اخیر در وعده صادق، نمودی از این ظرفیت قلمداد می شود.
سردار قریشی در تکمیل عملیات نظامی اخیر، ادامه داد: هرچند که رژیم اسرائیل درصدد کوچک شمردن عملیات وعده صادق بود ولیکن در این عملیات دو مورد از پایگاه های حفاظت شده‌ این رژیم، انتخاب و محقق شد و اصابت موشک های ایران با وجود لایه های پدافندی اسرائیل، نشان از قدرت بالای فناوری و روحیه شجاعت جوانان انقلاب اسلامی ایران است.
وی تاکید کرد: کشوری که قبل از انقلاب قادر به ساخت سلاح نبود، امروز صادر کننده سلاح است و در زمینه موشکی جزو کشورهای برتر جهان هستید و به دنیا میگوییم که جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان مظلومین با کسی شوخی ندارد.
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج مستضعفین سردار سید قاسم قریشی جهاد تبیین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو