سخنگوی دولت:

امید کلید حل تمامی مشکلات در کشور است

سخنگوی دولت در رویداد جام رسانه ای امید در جمع خبرنگاران گفت: امید کلید حل تمامی مشکلات در کشور است .
امید کلید حل تمامی مشکلات در کشور است
1403/02/29 - 16:27
تاریخ و ساعت خبر:
193434
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - علی بهادری جهرمی در رویداد 48 ساعته رسانه امید که در دانشگاه انقلاب اسلامی در میدان سپاه در حال برگزاری است در جمع اصحاب رسانه گفت: در عرصه جنگ شناختی خط مقدم این دفاع اصحاب رسانه هستند، بنابراین باید جایگاه خودتان را درست بشناسید و هم در خور این اهمیت و حساسیت همه با هم دست به دست هم دهید و در بدنه حاکمیتی یک سنگر واحد در برابر هجمه شبانه روزی، مستمر، سنگین دشمن در این حوزه داشته باشید.
سخنگوی دولت ادامه داد: ادبیات آن گونه که باید و شاید در حوزه رسانه برای ایجاد امیدافرینی تولید نشده است، ما امروز در نمایشگاه کتاب دارای تنوع بی نظیری در حوزه ادبیات دفاع مقدس هستیم، اما جهادگران عرصه جهاد تبیین جایشان در این نوع ادبیات خالی است و در عرصه جنگ شناختی کسانی از این فرماندهان و هویت و باورهایشان دفاع نکرده است.
وی افزود: اصلی ترین ابزار در جنگ شناختی، سردرگمی، ناامیدی، فاصله افتادن بین افکار عمومی جامعه، از درون سست شدن و ... است و امید و امیدآفرینی اصلی ترین کلید در مقابل ابهام، سوال، یاس، به هم ریختگی دشمن است.
جهرمی تصریح کرد: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب پیش از همه چیز امید و نگاه خوش بینانه به آینده را مطرح می کنند که امیدآفرینی کلید حل همه قفل ها و مشکلات است.
این مسئول گفت: ما خودمان به اهمیت و راهبردی بودن جایگاه امید در حل مسائل کشور پی نبردیم، باید بپذیریم و بدانیم که امید کلید حل مشکلات و سرعت بخشی به دستاوردها است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری کلید امید را در زمان صدور بیانیه گام دوم انقلاب دست همه ما دادند و گفتند امید را روشن کنید، می بینید که دشمن از کجا ضربه می زند، ما باید با سرعت بیشتری در این مسیر حرکت کنیم.
جهرمی افزود: موفقیت ها و دستاوردهای نظام را ببینیم، قیاس کرده و تبیین کنیم، دستاوردهای انقلاب چشم گیر بوده و مهمترین مولفه ایجاد امیدافرینی در کشور است.
وی تاکید کرد: در همه دولت ها و ملت ها نقاط ضعف وجود دارد، نقاط ضعف را باید دید و شناخت و رویکرد ما در مقابل نقاط ضعف باید پیدا کردن راهکار درمان باشد.
این مسئول ادامه داد: وقتی دکتر درد را تشخیص می دهد، موجی از امید صادر می کند زیرا بیمار می داند که با شناسایی علت درد، درمان حاصل می شود، بنابراین اگر نقطه ضعف داریم، نباید ناامید شویم بلکه باید به دنبال راهکاری برای حل آن مشکل باشیم.
جهرمی بیان کرد: اگر بیانیه گام دوم انقلاب رسالت امیدافرینی را بر دوش ما گذاشت، باید از این مولفه برای جهاد تبیین استفاده کنیم تا در جنگ شناختی بر دشمن غلبه کنیم.
وی در پایان اظهار داشت: امروز در دنیای بعد از وعده صادق به سر می بریم، ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی برای دنیا رونمایی شده و اقتدار نظامی ما بسیار فراتر از قبل نمایان شده و باید با امیدآفرینی غبار ناامیدی در جنگ شناختی را از جامعه بزداییم.
انتهای خبر/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سخنگوی دولت، جام رسانه ای امید، ایران پیشرفته ، دختران امید افرین، حل مشکلات کشور
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو