بنیانگذار شرکت دانش بنیان «لایف اند می»:

تشخیص زودهنگام سرطان امید بیماران به زندگی را چند برابر می کند.

بنیانگذار شرکت دانش بنیان «لایف اند می» گفت: تشخیص زودهنگام سرطان امید بیماران به زندگی را چند برابر می کند.
تشخیص  زودهنگام سرطان امید بیماران به زندگی را چند برابر می کند.
1403/02/29 - 16:12
تاریخ و ساعت خبر:
193436
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محمد رضا سلیمانیان در مراسم اختتامیه جام رسانه امید با اشاره به بیماری سرطان مادربزرگش و جرقه فعالیت ارزشمند در راستای این خاطره تلخ اظهار کرد: در حوزه سلامت بسیاری از تصمیمات در خصوص واردات دارو است و امروز هزینه های زیادی مشمول این طرح است.
وی افزود: شرکت دانش بنیان «لایف اند می» بر اساس تکنولوژی روز دنیا تست هایی از بزاق دهان گرفتیم تا بتوان بر اساس اطلاعات ژنتیکی به فرایند مهم تشخیص زودهنگام برخی بیماری ها دست یابیم.
بنیانگذار شرکت دانش بنیان «لایف اند می» با بیان این مطلب که امروز ارسال نمونه های ژنتیکی به خارج از کشور منتفی شده است، تصریح کرد: امروز ما به گنجینه اطلاعات دست یافتیم و با اقدامات تشخیص زودهنگام بیماری ها، به جمعیت ۶۰ نفری که دارای ریسک بالای آلزایمر هستند، رسیدیم و مفتخریم که با بررسی ژنتیکی از بیماری آلزایمر جلوگیری میکنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با تشخیص زودهنگام سرطان ها، میتوان امید به زندگی در بیماران را به چند برابر افزایش داد و با توسعه این خدمات، میتوانیم این حوزه را به دیگر کشورها صادر کنیم.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بنیانگذار شرکت دانش بنیان «لایف اند می، تشخیص سرطان، امید به زندگی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو