مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان:

خط شکن بودن اسم رمز ما در بحران هاست/ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی کشور

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: شهید خط شکن بود که راه را برای همگان باز میکرد و امروز این واژه در بحران ها و مشکلات به یاری ما می آید.
خط شکن بودن اسم رمز ما در بحران هاست/ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی کشور
1403/02/30 - 08:28
تاریخ و ساعت خبر:
193470
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دکتر محمد یاسر طیب نیا در اختتامیه جام رسانه امید با اشاره به اینکه مدیران باید مدل خط شکن بودن را انجام دهند، اظهار کرد: ما برای داشته های خودمان ارزش کمتری قائل هستیم در حالی که برای عبور از مشکلات و بحران ها باید گنجینه خط شکن بودن را بکار بست.
وی افزود: در کربلایی چهار، خیلی ها در شرایط سخت ناامید بودند و قرارشان این بود که اگر تیر خوردند، فریادشان را به آب گویند ولیکن اولین شاخص خط شکنی این است که باید برای آبروی کشور تلاش کنیم.
مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان بیان کرد: همکاران من در فولاد مبارکه برای غلبه بر مشکلات از بومی سازی استفاده کردند تا از درد تحریم در نزده و بومی سازی را به عنوان پارامتر خط شکنی به کار گرفتند و در محدودیت های انرژی در آب و برق و گاز که نفس ما را گرفت، با تلاش بی وقفه،فولاد مبارکه بیش از ظرفیتش تولید کرد و امروز جزو ده کشور برتر جهان در تولید فولاد هستیم.
وی به پیشرفت صنعت کشور اشاره و گفت: امروز کشورهای دنیا که چه بسا سال ها پیش از آنها تکنولوژی را فرا گرفتیم، در پشت سر ما قرار گرفته اند و اگر برخی قوانین رفع شود، فتح قله های تولید دور از انتظار نخواهد بود.
طیب نیا با اشاره به برخی مشکلات از جمله حمله سایبری به فولاد، تصریح کرد: همکاران خط شکن ما با پذیرفتن ریسک، با تلاش بی وقفه در کمتر از ۳۶ ساعت توانستند خطر را مرتفع و کار را بدون مشکل حل کنند.
وی افزود: کمتر از دو سال نیروگاه با بالاترین راندمان ساختیم و شاهد رشد ده ها شرکت دانش بنیان هستیم و رسالت ما بالاتر از تولید فولاد است و شعارمان خلق آینده بهتر برای ایران و ایرانی‌ست.
مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به شهید تهرانی مقدم خاطرنشان کرد: امروز ثمرات شهید تهرانی مقدم را حس کرده و نام تهرانی مقدم را در بلندای پیشرفت موشکی ایران میبینیم و این نشان از پشتکار این شهید والامقام است و امروز در صنعت ما نیز، افراد گمنامی هستند که الگویی مانند تهرانی مقدم را برگزیده تا صنعت کشور دچار توقف نشود.
وی افزود: امروز فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین صادر کننده غیر نفتی کشور است و عدم وابستگی به نفت رویا نیست.
طیب نیا تاکید کرد: امروز با محوریت فولاد مبارکه انتقال آب دریاچه اصفهان کمتر از دو سال آینده به انجام می رسد، کاری که ممکن بود سال ها بت طول انجامد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان، امیدافرینی ، جام رسانه ای امید، شهدا دفاع مقدس ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو