وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

خودکفایی در تولید کاغذ در کشور/ رسانه ها باید اخبار امیدآفرین منتشر کنند

د وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ر حوزه رسانه باید و نبایدها باید به صورت جدی پیگیری شود و هیچ رسانه ای حق ندارد نسبت به گذشته و آینده ناامیدی ایجاد کند و این اولویت ما است.
خودکفایی در تولید کاغذ در کشور/ رسانه ها باید اخبار امیدآفرین منتشر کنند
1403/02/30 - 11:31
تاریخ و ساعت خبر:
193483
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مهدی اسماعیلی در رویداد 48 ساعته رسانه امید که در دانشگاه انقلاب اسلامی در میدان سپاه در حال برگزاری است در جمع اصحاب رسانه گفت: از سردار سلامی به دلیل برگزاری رویداد رسانه ای امید تشکر می کنم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اینکه ما امروز در جنگ همه جانبه ترکیبی قرار گرفتیم و نقطه توجه دشمن در این حوزه روی ناامیدی بر روی گذشته و آینده است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: ما در دولت در این زمینه مسئولیت مضاعفی داریم و جریانی در دهه های اخیر به ویژه در حوزه فرهنگی - رسانه ای، زدودن حکمرانی از اختیار و حکمرانی است.
اسماعیلی تصریح کرد: ما میراث دار یک انقلاب بزرگ هستیم، انقلابی که هم نظام های ملل دنیا را به چالش کشیده و هم یک دولت کارآمد در ایران در اختیار گرفته است.
وی گفت: حوزه فرهنگ پیشران، محور اصلی و همانند هوا برای انسان است و رهبری فرمودند دشمن به دنبال تغییر سازمان نیست بلکه به دنبال تغییر فرهنگ است.
این مسئول ادامه داد: ما با همین فرهنگ صنایع موشکی را از صفر به ۱۰۰ رساندیم، حاج قاسم سلیمانی پرچم مقاومت را با همین پرچم در بلندترین نقطه گیتی به اهتزاز درآورد و دشمن امروز همین نقطه یعنی فرهنگ را نشانه گرفته است.
وی افزود: مقام معظم رهبری سال گذشته موضوع ایمان و امید را مطرح کردند و امروز دشمن در این سنگر با ما مبارزه می کند.
اسماعیلی بیان کرد: در حوزه رسانه باید و نبایدها باید به صورت جدی پیگیری شود و هیچ رسانه ای حق ندارد نسبت به گذشته و آینده ناامیدی ایجاد کند و این اولویت ما است.
وی با اشاره به اینکه امیدافرینی شعاری نیست، علی الارض است، گفت: امروز سردار حاجی زاده شب سیاهی را برای رژیم صهیونیستی رقم زد و شب وعده صادق، شب اعتلای فرهنگ اسلامی بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد ادامه داد: ارتقا و پیشرفت القایی نیست و می خواهیم نشان دهیم و بیش از ۷۵ درصد مردم ایران از اتفاق شب وعده صادق احساس غرور کردند.
اسماعیلی با بیان اینکه در تولید کاغذ در کشور به خودکفایی رسیدیم، گفت: اکنون ۱۵۵ هزار جلد کتاب درسی دانش‌آموزان به وسیله کاغذ داخلی چاپ می شود.
وی تاکید کرد: مردم، نوجوانان، جوانان،دانشجویان و ... به دلیل رژیم رسانه ای مخاطب حرف های ما نیستند، باید زیست بوم رسانه ای این نسل را تغییر داده تا دستاوردهای انقلاب به گوش آنها برسد.
این مسئول در پایان اظهار داشت: رسانه ها نقد کنند اما به هیچ عنوان منافع ملی، امید و امیدافرینی را نقد نکنند.
انتهای خبر/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رسانه، امید افرینی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو