گوشی ریلمی GT 6T رونمایی شد؛ خوش‌قیمت و قدرتمند

ریلمی جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی خود را با نمایشگر پرنور و پردازنده‌ی قدرتمند کوالکام رونمایی کرد.
گوشی ریلمی GT 6T رونمایی شد؛ خوش‌قیمت و قدرتمند
1403/03/03 - 09:35
تاریخ و ساعت خبر:
193652
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ریلمی گوشی GT 6T را برای بازار هند رونمایی کرد. این گوشی از نظر طراحی شباهت زیادی به ریلمی GT Neo 6 SE دارد و از سرعت شارژ بالایی پشتیبانی می‌کند.
ریلمی GT 6T از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.
جدیدترین گوشی ریلمی به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۶٬۰۰۰ نیت، وضوح ۲٬۷۸۰ در ۱٬۲۶۴ پیکسل و عمق رنگ ۱۰ بیتی مجهز است.
میان‌رده‌ی جدید ریلمی از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600 و لنزی با دیافراگم f/1.9 در کنار دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد. در جلو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.
انرژی ریلمی GT 6T از باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات) تأمین می‌شود. گوشی جدید ریلمی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 را اجرا می‌کند. ریلمی می‌گوید این گوشی سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.
گوشی جدید ریلمی ۸٫۶۵ میلی‌متر ضخامت دارد و وزنش به ۱۹۱ گرم می‌رسد. این گوشی از بلوتوث ۵٫۴ و وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های نقره‌ای و زیتونی در دسترس قرار می‌گیرد.
قیمت ریلمی GT 6T در کانفیگ پایه با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۳۷۰ دلار اعلام شده است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ به ۴۸۰ دلار می‌رسد.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گوشی هوشمند ، گوشی ریلمی اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو