امام جمعه شهرستان شیروان :

رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در دل های مردم قرار داشت و مردمی بود

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد و مصلای بزرگ امام خامنه ای شهرستان شیروان با حضور مردم شهید پرور شیروان برگزار شد امام جمعه شهرستان شیروان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در دل های مردم قرار داشت و مردمی بود
رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در دل های مردم قرار داشت و مردمی بود
1403/03/02 - 21:47
تاریخ و ساعت خبر:
193675
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه شهرستان شیروان در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراه در مصلی امام خامنه‌ای شهرستان شیروان گفت: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در دل های مردم قرار داشت و مردمی بود و از میان مردم برخاسته بود و شب و روز خود را برای مردم و در خدمت مردم بود.

حجت الاسلام حسین تکمیلی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: مردم مومن و ولایت مدار شهرستان شیروان در سوگ رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی همانند دیگر مردم ایران اسلامی به عزاداری نشستند.
وی گفت: مردم قدرشناس در مجلس بزرگداشت این شهید حضور پیدا کردند.
وی تصریح کرد:امیدوارم انشاالله این شهید و شهیدان هیئت همراه ذخیره‌ای برای انقلاب باشند و انقلاب اسلامی با قوت و قدرت و اقتدار بهتر و بیشتر این مسیر پر صلابت را ادامه دهد و به انقلاب جهانی حضرت مهدی متصل بشود.


بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیسی ،سیدابراهیم رئیسی، شهید جمهور ، سید الشهدای خدمت ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو