شهید جمهور در مسیر جهادالهی خستگی را خسته کرده بود

مسؤول حفاظت اطلاعات ستاد کل سپاه با اشاره به خدمات رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: شهید رئیسی در خدمت به رسانی صادقانه به مردم تعطیلی نمی‌شناخت و در جهاد در راه خدا و خدمت رسانی به مردم خستگی را خسته کرده بود.
شهید جمهور در مسیر جهادالهی خستگی را خسته کرده بود
1403/03/03 - 18:35
تاریخ و ساعت خبر:
193698
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان سردار سید مجید موسوی امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و شهادت رئیس جمهور و همراهان در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه نام شهدا در هر جا ساری و جاری می‌شود انسان را زنده و پویا می‌کند، اظهار کرد: رمز پایداری و جاودانگی نام شهدا را می‌توان در زندگی عابدانه و ایمان محورانه شأن جست و جو کرد.
وی با بیان اینکه فتح خرمشهر با دست خالی و با تکیه بر روحیه ایمانی و انقلابی محقق شد، و به قول امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: رمز پیروزی بیت المقدس توجه و توسل به باری تعالی بود.
موسوی با اشاره به عملیات کم نظیر طوفان الاقصی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی در امتداد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدای جبهه اسلامی است.
به گفته وی، دستگیری بیش از ۲۸۰ اسیر از مقامات ارشد نظامی اسرائیل دستاورد مهم طوفان الاقصی بود.
مسؤول حفاظت اطلاعات ستاد کل سپاه با بیان اینکه طوفان الاقصی شکست غیر قابل ترمیمی برای اسرائیل رقم زد، گفت: نگاه عاشورایی در مسائل توفیق آمیز است و عملیات طوفان الاقصی هم از مسیر عاشورا می‌گذرد.
سردار موسوی با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق بیان کرد: عملیات وعده صادق در تاریخ بشریت نمونه و نظیر نداشت و این عملیات با بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد علیه اسرائیل با موفقیت صورت گرفت.
مسؤول حفاظت اطلاعات ستاد کل سپاه با بیان اینکه وعده صادق بر قدرت، اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی افزود به گونه ای که عملیات افتخار آمیز و غرور آفرین وعده صادق دشمنان را سر جایشان نشاند، خاطر نشان کرد: موضع شناسی آیت الله شهید رئیسی در وعده صادق انقلابی و جهادی بود.
وی با اشاره به خدمات رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: شهید رئیسی در خدمت رسانی صادقانه به مردم تعطیلی نمی‌شناخت و در جهاد در راه خدا و خدمت رسانی به مردم خستگی را خسته کرده بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهید جمهور ، جهادالهی ، شهید سید ابراهیم رئیسی، گیلان، گرامیداشت سوم خرداد، ازادسازی خرمشهر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو