پاسخ به تماس با صدای هوش مصنوعی؛ پروژه‌ای هیجان‌انگیز با همکاری مایکروسافت

شرکت‌های مایکروسافت و Truecaller به‌کاربران اجازه می‌دهند با استفاده از صدای هوش مصنوعی به تماس‌ها پاسخ بدهند.
پاسخ به تماس با صدای هوش مصنوعی؛ پروژه‌ای هیجان‌انگیز با همکاری مایکروسافت
1403/03/05 - 10:09
تاریخ و ساعت خبر:
193718
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شرکت Truecaller با همکاری مایکروسافت به‌کاربران اجازه می‌دهد تا یک نسخه‌ی هوش مصنوعی از صدای خود ایجاد کنند و توسط آن به تماس‌ها پاسخ بدهند.
طبق بیانیه‌ی رسمی، کسانی که به دستیار هوش مصنوعی تروکالر دسترسی دارند می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به تولید صدا کنند. شرکت نام‌برده برای انجام چنین کاری از سرویس Azure AI Speech مایکروسافت استفاده می‌کند.
مدیر‌کل Truecaller معتقد است که انجام چنین کاری قدرت هوش مصنوعی را در تغییر نحوه‌ی تعامل با دستیار‌های دیجیتال نشان می‌دهد. دستیار هوش مصنوعی شرکت مستقر در سوئد اطلاعات تماس‌های دریافتی را نشان می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا بدانند به چه دلیلی تماس برقرار می‌کنند.
افراد می‌توانند هنگام استفاده از برنامه‌ Truecaller مشخص کنند که خودشان به تماس پاسخ بدهند یا دستیار هوش مصنوعی این کار را برایشان انجام بدهد. دستیار هوش مصنوعی برنامه‌ی نام‌برده در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و فقط در برخی کشور‌ها دردسترس قرار دارد.
مشترکین برنامه‌ Truecaller قبل‌تر می‌توانستند صدا‌های مختلف از پیش تعیین شده را برای پاسخگویی به تماس‌ها انتخاب کنند، اما اکنون به‌لطف هوش مصنوعی ردموندی‌ها می‌توانند صدای خود را شخصی‌سازی کنند.
مایکروسافت می‌گوید که صدای تولید‌شده با هوش مصنوعی فقط در موارد محدود و خاص در دسترس است و کاربران ملزم هستند تا رضایت کامل طرف مقابل را به‌دست آورند و از مواردی مانند جعل هویت پرهیز کنند.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مایکروسافت ، هوش مصنوعی اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو