حضور میدانی، صحنه شناسی و بصیرت ملت ایران مولد تمدن نوین اسلامی است

وزیر کشور با بیان اینکه ایرانِ قوی با ملت قوی و هوشمند به دست آمده و حضور میدانی، صحنه شناسی و بصیرت ملت ایران مولد تمدن نوین اسلامی است، گفت: شهادت شهید جمهور ایران را در فصل نوینی از انقلاب اسلامی قرار گرفت، از این رو باید گفت مکتب و الگوی آیت الله شهید رئیسی باید سرلوحه رئیس جمهور آینده قرار گیرد.
حضور میدانی، صحنه شناسی و بصیرت ملت ایران مولد تمدن نوین اسلامی است
1403/03/06 - 18:02
تاریخ و ساعت خبر:
193814
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان احمد وحیدی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی «شهید جمهور» و دیگر شهدای خدمت در میدان شهدای ذهاب رشت با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و خادمین شهید اظهار کرد:دفاع از ارزش‌های اسلامی آیت الله شهید رئیسی را می‌توان در قضیه فلسطین، حمایت از قرآن و تقاضای انتقام سخت برای حاج قاسم جست و جو کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در برابر مردم متواضع، دلسوز و خدمتگزار بود و برای رفاه سازی و حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد، افزود: آیت الله رئیسی جایگاه ویژه ای در قلب، ذهن و اندیشه‌ها پیدا کرده بود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه آیت الله شهید رئیسی در همه عرصه‌ها که لازم بود حضور میدانی داشت و جای خالی اش در هیچ کجای کشور خالی نبود، بیان کرد: شهید رئیسی یک روز پس از گرفتن مسؤولیت دولت سفرهای استانی اش را با حضور در خوزستان شروع و تا پایان عمرش دست از این سفرهای مؤثر بر نداشت.

وزیر کشور با اشاره به حضور مقامات بیش از ۶٣ کشور در مراسم آیت الله شهید رئیسی و اعلام عزای عمومی در برخی کشورها افزود: بزرگی، عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی با پرورش شهدای خدمت نظیر شهید رئیسی، شهید حاج قاسم، شهید امیر عبداللهیان و دیگر شهدا به دست می‌آید.

وزیر کشور با بیان اینکه ایرانِ قوی با ملت قوی و هوشمند به دست آمده و حضور میدانی، صحنه شناسی و بصیرت ملت ایران مولد تمدن نوین اسلامی است، تصریح کرد: شهادت شهید جمهور ایران را در فصل نوینی از انقلاب اسلامی قرار گرفت، از این رو باید گفت مکتب و الگوی آیت الله شهید رئیسی باید سرلوحه رئیس جمهور آینده قرار گیرد.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حکمرانی به سبک رئیسی ، شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی ، گیلان، صحنه شناسی، بصیرت ، تمدن نوین اسلامی ، وزیرکشور، احمدوحیدی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو