برنامه های حجاب و عفاف با مشارکت مردم اجرا شود

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و سازمان‌های مردمی، کانون فرهنگی مساجد و همچنین مشارکت مردمی در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در حوزه حجاب و عفاف بهره‌گیری شود.
برنامه های حجاب و عفاف با مشارکت مردم اجرا شود
1403/03/10 - 09:17
تاریخ و ساعت خبر:
193926
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه ستاد حجاب و عفاف استان سمنان که در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش کرد تا رفتار، منش، گفتار و کردار ما در طول روز باید به عنوان الگو، سرلوحه و سرمشق برای دیگر افراد جامعه باشد.
وی افزود: نظارت‌ها در خصوص بحث رعایت حجاب و عفاف در سطح استان به‌ویژه اماکن عمومی و تجاری، با اولویت اقدامات ایجابی با جدیت دنبال و با تخلفات احتمالی نیز برخورد لازم صورت گیرد.
هاشمی تصریح کرد: ضرورت دارد تا از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و سازمان‌های مردمی، کانون فرهنگی مساجد و همچنین مشارکت مردمی در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در حوزه حجاب و عفاف بهره‌گیری شود.
استاندار سمنان گفت: دهیاری‌ها، به‌ویژه دهیاران روستاهای هدف گردشگری نسبت به برپایی دوره‌های آموزشی در راستای اقدامات ایجابی و فرهنگ‌سازی در این بخش اهتمام ویژه داشته باشند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجاب، عفاف، مشارکت مردم، سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو