مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان خراسان جنوبی:

تربیت مدیران کارآمد بر اساس مبانی فکری امام خمینی نیاز امروز و انتظار از دانشگاه ها است

مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و همراهان ایشان گفت: تربیت مدیران کارآمد و اندیشمندان متخصص بر اساس مبانی فکری امام خمینی نیاز امروز و انتظار از دانشگاه ها است
تربیت مدیران کارآمد بر اساس مبانی فکری امام خمینی نیاز امروز و انتظار از دانشگاه ها است
1403/03/13 - 18:00
تاریخ و ساعت خبر:
194087
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی در این مراسم با گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت به بیان خدمات و تلاش های خستگی ناپذیر رییس جمهور شهید پرداخت ، وی خدمت به مردم ، تلاش برای اعتلای ارزش‌های انقلاب ، حفظ اقتدار ملی در صحنه های بین المللی و اخلاص در عمل و کار برای خدا را از ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی دانست .
دکتر بصیری پور حضور پر شکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت را نشان از پایبندی مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست .
وی در بخشی دیگر با بیان اینکه تفکر امام خمینی (ره) دنیا را فراگرفته و بیداری اسلامی ، عدالت خواهی و ظلم ستیزی برگرفته از مکتب اسلام امروزه در دنیای غرب آرمان بسیاری از آزادی خواهان است گفت :
مبانی فکر امام خمینی ره به همه ی دنیا صادر شده است .
مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی با اشاره به نقش مهم دانشجویان در جریان سازی انقلابی، تداوم راه انقلاب و شهدای خدمت گفت :دانشگاه باید به مرکز فکر ، اندیشه و تولید آثار هنر انقلابی تبدیل شود.
وی افزود ؛بهترین زبان انتقال ارزش ها ، زبان هنر است و دانشگاه های فنی حرفه ای میتوانند نقش موثری داشته باشند ؛پس باید همواره تلاش کنید ، ارزش های والای اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی را در هنر خودتان به دنیا عرضه کنید و از جریان سازی فرهنگی انقلابی خصوصا در بستر مجازی غافل نباشید.
وی خاطرنشان کرد : این خروش اسلامی امروز در جهان برای دفاع از فلسطین و مظلومیت آنها و فریادخواهی جهانی ، نشان از بیداری اسلامی و صدور انقلاب توسط بنیان گزار نظام مقدس جمهوری اسلامی و در ادامه آن رهبری فرزانه انقلاب است .
فاطمه بصیری پور با اشاره به انتخابات پیش رو ، مشارکت و تلاش حداکثری برای انتخاب اصلح را وظیفه مهم دانست و گفت : اساتید و دانشجویان رسالت مهمی در جریان سازی اجتماعی دارند.
وی تربیت مدیران کارآمد و اندیشمندان متخصص بر اساس مبانی فکری امام خمینی ره نیاز امروز و انتظار از دانشگاه ها است.
انتهای پیام/-

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی ، تربیت مدیران کارآمد ، مبانی فکری امام خمینی (ره)، پیشرفت جامعه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان جنوبی
V
آرشیو