پاوربانک غول‌پیکر ایسوس با قابلیت شارژ سیستم گیمینگ رونمایی شد

پاوربانک جدید ایسوس که ورود آن به هواپیما ممنوع است می‌تواند برق یک سیستم گیمینگ پیشرفته را تا یک ساعت در حال اجرای بازی تأمین کند.
پاوربانک غول‌پیکر ایسوس با قابلیت شارژ سیستم گیمینگ رونمایی شد
1403/03/19 - 13:18
تاریخ و ساعت خبر:
194279
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ایسوس از پاوربانک جدیدی به اسم ROG Mjolnir رونمایی کرده است و آن را UPS قابل حمل گیمینگ می‌نامد. این محصول قابلیت فراهم‌کردن ۷۶۸ وات‌ساعت انرژی چهار پریز برق خود را دارد.
پاوربانک جدید ایسوس را نمی‌توان وارد هواپیما کرد، اما در مواقعی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد، توان بالایی را تأمین می‌کند. این UPS برای گیمر‌هایی طراحی شده است که نیاز به اتصالات و توان زیاد دارند.
یکی از مشخصاتی که ایسوس برای ROG Mjolnir بیان کرده، ظرفیت ۷۶۸ وات‌ساعتی آن است، به این معنی که می‌توانید کنسول بازی ایسوس مدل ROG Ally X با باتری ۸۰ وات‌ساعت را ۹ بار به‌طور کامل شارژ کنید.
ایسوس سیستمی با گرافیک انویدیا مدل RTX ۴۰۸۰ را مثال می‌زند که می‌تواند تا یک ساعت با اتصال به پاور استیشن ROG Mjolnir بازی اجرا کند. بااین‌حال، نوع دسکتاپی یا لپ‌تاپی سیستم مذکور ذکر نشده است.
Mjolnir دارای یک شارژر بی‌سیم Qi ۲.۰ با پشتیبانی از مگ‌سیف برای آیفون است و از شارژ شدن توسط پنل‌های خورشیدی پشتیبانی می‌کند. قسمتی که مانند آنتن در بالای دستگاه قرار دارد، چراغ‌ قوه‌ی مغناطیسی است.
هنوز تاریخ عرضه و قیمت پاور جدید ایسوس مشخص نشده است، اما می‌توان حدس زد که ارزان نخواهد بود.
باتری ۷۶۸ وات‌ساعتی Mjolnir از نوع لیتیوم-آهن-فسفات (LFP) با چگالی ذخیره‌سازی بسیار بالا و زمان سوئیچینگ ۱۰ میلی‌ثانیه (از برق شهری به UPS) است. این دستگاه علاوه‌ بر چهار اتصال اصلی، شارژ ۱۰۰ وات از طریق درگاه USB Type-C را نیز ارائه می‌دهد.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پاوربانک ، هواپیما ، ایسوس اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو