موج دوم کامپیوترهای کوپایلت‌پلاس قبل از پایان ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند

به‌گفته‌ یکی از نمایندگان کوالکام، موج دوم کامپیوترهای کوپایلت‌پلاس تا پایان سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.
موج دوم کامپیوترهای کوپایلت‌پلاس قبل از پایان ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند
1403/03/20 - 10:45
تاریخ و ساعت خبر:
194310
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به‌نظر می‌رسد امسال بیش از سال‌های گذشته شاهد دستگاه‌ها مبتنی‌بر ویندوز آرم خواهیم بود. کوالکام و مایکروسافت در کامپیوتکس ۲۰۲۴ با همکاری شرکای خود از جمله دل و ایسوس چندین لپ‌تاپ با قابلیت‌های کوپایلت پلاس و پردازنده‌ سری ایکس کوالکام رونمایی کردند.
وین‌فیوچر به‌نقل از یکی از نمایندگان کوالکام گزارش می‌دهد که موج جدید کامپیوترهای کوپایلت‌پلاس در ماه آگوست تا سپتامبر (مرداد تا شهریور) عرضه خواهند شد و ظاهراً همه‌ آن‌ها از تراشه‌های سری ایکس کوالکام قدرت خواهند گرفت.
در گزارش وین‌فیوچر آمده است که کامپیوترهای جدید کوپایلت‌پلاس بیشتر روی کاربران تجاری متمرکز خواهند بود؛ چراکه تولیدکنندگان می‌توانند فروش بیشتری داشته باشند و از سوی دیگر می‌تواند باعث شود که دستگاه‌های مبتنی‌بر آرم به‌عنوان جایگزینی مناسب برای کامپیوترهای مبتنی‌بر x86 شناخته شوند.
تلاش کوالکام برای عرضه‌ محصولات جدید تا مرداد و شهریور امسال، یک حرکت استراتژیک است زیرا این زمان با تاریخ انتشار نسخه‌ 24H2 ویندوز ۱۱ مطابقت دارد. شرکت‌ها و کسب‌وکارها معمولاً ارتقای سخت‌افزاری سیستم‌های خود را با به‌روزرسانی‌های مهم نرم‌افزاری هماهنگ می‌کنند که به آن‌ها کمک می‌کند تا تحت پوشش پشتیبانی نرم‌افزاری ویژه‌ قرار بگیرند.
کوالکام می‌گوید موج دوم کامپیوترهای کوپایلت‌پلاس عموماً در فرم‌فکتورهایی غیر از لپ‌تاپ عرضه خواهند شد. بدین ترتیب احتمالاً باید شاهد عرضه‌ چندین مینی‌کامپیوتر و ‌آل‌این‌وان‌ با تراشه‌ اسنپدراگون ایکس الیت و پلاس باشیم.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کامپیوتر ، مایکروسافت اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو