پروژه همستر پشت پرده مدیریت افکار عمومی

تبریز-کشورهای غربی هم پیمان رژیم صهیونیستی در راستای مدیریت افکار عمومی کشورمان و عدم تمرکز ملت ایران بر انتخابات ریاست جمهوری پروژه ای بنام همستر کوین را کلید زده اند.
پروژه همستر پشت پرده مدیریت افکار عمومی
1403/03/20 - 09:59
تاریخ و ساعت خبر:
194315
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجان شرقی ،سید هاشمی در گفت وگو با خبرنگار زنان نیوز در خصوص تبلیغات گسترده همستر گفت:کشورهای غربی هم پیمان رژیم صهیونیستی در راستای مدیریت افکار عمومی کشورمان عدم تمرکز ملت ایران بر انتخابات ریاست جمهوری پروژه ای بنام همستر کوین را کلید زده وبا تبلیغات مسموم سعی در سست کردن اراده مردم جهت مشارکت درانتخابات رادارند
وی در ادامه پروژه غربی صهیونستی همستر گفت:درجهت دور نگه داشتن هم وطنان گرامی از اپلیکیشنهای داخلی پروژه صهیونیستی غربی همستر کوین را کلید زده و مبدأ بازی را در اپلیکیشن تلگرام و درگاههای بعدی بازی را در توئیتر و سایر اپلیکیشنهای خارجی قرار داده اند
کارشناس آسیب های فضای مجازی در ارتباط با جهت مدیریت افکار عمومی بیان نمود:پرت کردن حواس عموم مردم مبدا خرید کارتهای این بازی را صرافی ها قرار داده اند.درصورتی که اصل ماجرا همون طور که عرض کردم مدیریت افکار عمومی در سه جهت کاملا برنامه ریزی شدست که عبارتند از:
۱_مدیریت افکار عمومی جهت کاهش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری
۲_عدم استفاده از اپلیکیشنهای داخلی درایام انتخابات در راستای جلوگیری شناخت کاندیداها و برنامه های اعلامی آنهاست و معرفی کاندیدای مدنظر کشورهای غربی ورژیم صهیونیستی در روزهای آخر انتخابات
۳_همونطور که مستحضرید همستر موجودیتی دوجنسه داره که متاسفانه با حربه استفاده از این بازی به عنوان صلوات شمار، توهین به دین ومقدسات مارو درصدر اهدافشون قرار داده اند
مطمئن باشید در تولید این بازی دشمنان ما ازقبیل رژیم صهیونیستی وسازمان منافقین وکشورهای غربی مشارکت داشته واهداف برنامه ریزی شده فوق رو در بازی دنبال میکنند.
سید هاشمی عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انگلیسی‌ها در زمان قاجار، سوخته تریاک را به قیمتی بالاتر از خود تریاک می‌خریدند و دوست‌داران پول مفت را به سادگی به دام اعتیاد کشاندند امروز هم بسیاری شرکت‌ها و دولت‌ها، برای حکمرانی سایبری حاضرند پول مفت به دیگران بدهند تا آنها را به ذلت استعمار سایبری بکشانند.
یه بزرگی می‌گفت: مراقب باش هرجایی دعوتت کردن نرو، سر هر سفره‌‌ی طعامی نشین. نون هر کسی رو نخور. خیلی باید حساس بود اینا تأثیر گذار است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همستر، تلگرام ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو