مسئول تعلیم و ترییت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تاکید کرد:

لزوم پالایش شبکه تربیتی طرح شهید بهشتی

مسئول تعلیم و ترییت سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان بر لزوم پالایش شبکه تربیتی طرح شهید بهشتی تاکید کرد.
لزوم پالایش شبکه تربیتی طرح شهید بهشتی
1403/03/20 - 12:13
تاریخ و ساعت خبر:
194320
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین امین ذوالفقاری طی جلسه توجیهی که با حضور سمانه جمالپور، مسئول بسیج جامعه زنان، لمیعه ریحانی معینه استاد شجره طیبه و جمعی از استادیاران و مسئولین دفاتر بسیج جامعه زنان استان خوزستان برگزار شد، گفت: مقدمه تربیتی یعنی آموزش هایی که در حلقات صالحین تدریس می شود و تربیت نباید با مقدمه و نتایج آن اشتباه گرفته شود.
وی با بیان اینکه تربیت همان عقل عملی و به معنای تصمیم و اراده است، افزود: شبکه تربیتی باید صرفا بر موضوع تربیت متمرکز شود. بعضی وقت ها کار تربیتی انجام نمی دهیم بلکه مقدمه آن را انجام می دهیم.

مسئول تعلیم و ترییت سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تربیت هشت تا 10 میلیون جوان پای کار انقلابی، ادامه داد: تعلیم به تنهایی کافی نیست بلکه باید تربیت اتفاق بیفتد.
حجت الاسلام و المسلمین امین ذوالفقاری بر تعمیق فعالیت های تربیتی تاکید کرد و گفت: مربیان در مباحث تربیتی باید هم فکر و هم دل باشند. برخی ها همدل هستند اما همدل نیستند و این کار تربیتی را مختل می کند.
وی کتاب های امامین انقلاب، شهید مطهری و مصباح یزدی را به عنوان مهم ترین منابع تربیتی عنوان کرد.
گفتنی است: در این نشست پیرامون عملکرد استادیاران، نظارت میدانی از حلقات صالحین و آسیب شناسی شجره طیبه بحث و تبادل نظر شد و همچنین استادیاران و مسئولین دفاتر بسیج جامعه زنان به منظور ارتقاء کیفی شبکه تربیتی، به ارائه پیشنهادات خود پرداختند.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول تعلیم و ترییت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ، طرح شهید بهشتی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خوزستان
V
آرشیو