هشدار؛ این پاوربانک آتش می‌گیرد!

انکر فراخوان جمع‌آوری پاوربانک PowerCore 5K را به‌دلیل احتمال آتش‌سوزی صادر کرد.
هشدار؛ این پاوربانک آتش می‌گیرد!
1403/03/22 - 09:35
تاریخ و ساعت خبر:
194384
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - انکر که همیشه چند محصول در فهرست بهترین پاور بانک دارد، فراخوانی برای 321 Power Bank که با نام تجاری PowerCore 5K و شماره‌مدل A1112 شناخته می‌شود، صادر کرد. دلیل این فراخوان، احتمال آتش‌سوزی ناشی از نقصی در فرایند تولید عنوان شده است.
پاوربانک انکر مدل PowerCore 5K، محصولی جمع‌وجور است و از درگاه خروجی USB-C و USB-A بهره می‌برد.
طبق ادعای انکر، فقط تعداد کمی از پاوربانک‌های PowerCore 5K که پس‌ از مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲) تولید شده‌اند تحت‌تأثیر این مشکل قرار دارند؛ اما شرکت با احتیاط فراوان تصمیم به جمع‌آوری تمامی آن‌ها گرفته است.





برای اینکه بفهمید آیا پاوربانک شما جزو مدل‌های فراخوانده‌شده است یا خیر، به نوشته‌های سفید در قسمت زیرین دستگاه دقت کنید. اگر عبارت «مشکی با شماره‌مدل A1112» درج شده باشد، باید سریعاً استفاده از دستگاه را متوقف کنید.
باتری‌ها و پاوربانک‌های کارکرده را به سطل زباله نیندازید. زباله‌های الکترونیکی معضلی جدی هستند و دور انداختن باتری‌ها می‌تواند به آتش‌سوزی منجر شود. انکر لینک‌های مختلفی را برای دفع مسئولانه‌ی باتری‌ها در کشورهای گوناگون ارائه داده است.
انکر سال گذشته پاوربانک ۵۳۵ را به‌دلیل احتمال دخیل‌بودن در آتش‌سوزی منزلی مسکونی در ایالت مریلند، از بازار جمع‌آوری کرد.
خبرآنلاین
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
باتری اطلاعات فناوری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو