اسپیکر ۲۰۲۴ شیائومی صدای ۳۶۰ درجه پخش می‌کند

شیائومی رنگ جدید اسپیکر بلوتوثی Mini را با مقاومت بالا و قابلیت پخش صدای فراگیر ۳۶۰ درجه رونمایی کرد.
اسپیکر ۲۰۲۴ شیائومی صدای ۳۶۰ درجه پخش می‌کند
1403/03/22 - 10:44
تاریخ و ساعت خبر:
194385
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شیائومی رنگ جدید اسپیکر بلوتوثی Mini را رونمایی کرد. مدل جدید با رنگ قهوه‌ای‌روشن، با مقاومت دربرابر سایش و خط‌وخش برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. شیائومی می‌گوید که این اسپیکر حتی در محیط‌های سخت و طاقت‌فرسا می‌تواند ظاهر عالی خود را حفظ کند.
بخش زیرین بدنه‌ی اسپیکر شیائومی به لاستیک نرم ضدضربه مجهز شده است. این امر باعث می‌شود تا هرگونه ضربه‌ی ناخواسته به بدنه‌ی اسپیکر به‌طور مؤثر کاهش و دوام آن افزایش یابد.
اسپیکر بلوتوثی Mini شیائومی استاندارد IP67 را برای مقاومت دربرابر آب و گردو‌غبار دریافت کرده است. اسپیکر جدید شیائومی ساختار سه‌واحدی دارد و صدا را به‌صورت ۳۶۰ درجه پخش می‌کند.
اسپیکر بلوتوثی Mini شیائومی چندین حالت صدای داخلی دارد و از تنظیم دستی منحنی پاسخ فرکانس برای مطابقت صدا با ترجیحات شخصی کاربر نیز پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر با سیستم‌عامل شیائومی Pengpai OS سازگاری دارد. با استفاده از قابلیت NFC، اسپیکر فقط با لمس‌کردن ناحیه‌ی NFC روی بدنه، به بلوتوث متصل می‌شود.
اسپیکر بلوتوثی Mini شیائومی به باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که تا ۱۱ ساعت پخش موسیقی را نوید می‌دهد. شارژ کامل باتری ۱۰۸ دقیقه به‌طول می‌انجامد. این اسپیکر می‌تواند هم‌زمان به دو دستگاه تلفن‌همراه متصل شود و کاربر می‌تواند منبع پخش را به‌دلخواه تغییر دهد. قیمت اسپیکر شیائومی مدل Mini حدود ۲۷ دلار تعیین شده است.
باشگاه خبرگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اسپیکر ، شیائومی اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو