طراحی احتمالی گلکسی بادز ۳ پرو لو رفت

طراحی گلکسی بادز ۳ پرو متفاوت با نسل قبلی و مشابه ایرپاد اپل است که این اقدام سامسونگ به‌معنای بهبود شارژدهی و افزایش کیفیت تماس‌های صوتی بوده است.
طراحی احتمالی گلکسی بادز ۳ پرو لو رفت
1403/03/22 - 12:57
تاریخ و ساعت خبر:
194389
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - تا برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ چند هفته بیشتر باقی نمانده و با نزدیک‌ترشدن به تاریخ برگزاری این مراسم حائز اهمیت، از محصولات حاضر در آن اطلاعات بیشتری لو می‌رود. پیش‌ازاین تصاویر موزاییکی بخش زیادی از محصولات جدید سامسونگ همراه با یک‌سری اطلاعات مهم دیگر فاش شده بودند. حالا نوبت به ایرباد کاملاً بی‌سیم جدید سامسونگ، یعنی گلکسی بادز 3 پرو رسیده است تا پوستر احتمالاً رسمی آن به‌شکل موزاییکی منتشر شود. براساس این تصویر، به‌نظر می‌رسد که طراحی ایرباد تازه‌وارد سامسونگ در مقایسه با نسل‌های گذشته متفاوت خواهد بود.
همان‌طور که گفته شد، تاکنون اطلاعات قابل‌استنادی از محصولات آینده سامسونگ فاش شده‌اند. این محصولات در رویداد بعدی آنپکد که احتمالاً در مردادماه برگزار می‌شود، از راه خواهند رسید. یکی از مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین محصولات جدید سامسونگ، نسل جدید گلکسی بادز این برند خواهد بود. سامسونگ پیش‌ازاین گلکسی بادز ۲ پرو را حدود دو سال پیش معرفی کرده بود و حال پس‌از گذشت این مدت نسبتاً طولانی، زمان رونمایی از نسل جدید هدفون‌های کاملاً بی‌سیم فرا رسیده است.
رونمایی از گلکسی بادز ۳ پرو در آنپکد بعدی محتمل بود؛ اما ظاهراً‌ سامسونگ طراحی این هدفون را دست‌خوش تغییرات اساسی خواهد کرد. درحالی‌که نسل‌های پیشین گلکسی بادز از طراحی بدون ساقه یا دسته بهره‌مند بودند، به‌نظر می‌رسد که تابستان امسال ورق برمی‌گردد. تصویر فاش‌شده منتسب به گلکسی بادز ۳ پرو، از طراحی مشابه ایرپاد اپل برای این هدفون تازه‌وارد حکایت دارد.
بازطراحی گلکسی بادز ۳ پرو موردی بود که کم‌تر انتظار آن را داشتیم؛ زیرا سامسونگ در نسل‌های پیشین گلکسی بادز رویکرد ثابتی داشته و بعید بود که برای نسل جدید هدفون کاملاً بی‌سیم خود چنین تصمیمی را اتخاذ کند. به‌هرحال باتوجه به اطلاعات لورفته از محصولات جدید سامسونگ در آنپکد، به‌نظر می‌رسد که هدفون جدید این برند برخلاف سایر محصولاتش حداقل در بخش طراحی تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کند.
هدفون کاملاً بی‌سیم جدید سامسونگ کیفیت صدای بهتر و شارژدهی بیشتری دارد
گفته‌های منبعی که تصاویر گلکسی بادز ۳ پرو را فاش کرده، ادعا می‌کند که سامسونگ این نوع طراحی را صرفاً به‌دلیل سلیقه کاربران یا ظاهرپسندی اعمال نکرده است؛ بلکه دلایل دیگری پشت‌پرده این ماجرا هستند. به‌ادعای این منبع، سامسونگ در گلکسی بادز ۳ پرو از طراحی ساقه‌دار استفاده کرده تا شارژدهی باتری و کیفیت تماس‌های صوتی را بهبود ببخشد. ازاین‌رو شاید شارژدهی نسخه پرو گلکسی بادز ۳ همراه با کیس شارژ به ۳۰ ساعت هم برسد.
به‌جز تصویر حاضر، مشخصات گلکسی بادز ۳ پرو نیز تا حدودی فاش شده‌اند. گفته‌ها از به‌کارگیری استاندارد IP57، بلوتوث ۵.۴، صدای ۲۴ بیت و کدک اختصاصی سامسونگ در این هدفون حکایت دارند. همچنین در بخش کیفیت صدا، سامسونگ از طراحی شامل دو درایور صدا، قابلیت حذف صدای فعال پویا و صدای محیطی استفاده خواهد کرد.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سامسونگ ، گلکسی بادز اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو