بسیج منبع خلوص و خدمتگزاری است/ اهمیت برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه + عکس

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تعامل با مجموعه هایی که با بسیج همکاری می‌کنند، گفت: بسیج تکبر را پس زده و خلوص و خدمتگزاری با نگاه جهادی را نمایان می‌کند.
بسیج منبع خلوص و خدمتگزاری است/ اهمیت برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه + عکس
1403/03/22 - 18:01
تاریخ و ساعت خبر:
194419
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان سردار حمید دامغانی در همایش یک روزه فرماندهان حوزه‌های مقاومت خواهران استان گیلان در سالن اجتماعات مرکز آموزش امامت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی تنها مختص به ایران نبود بلکه در خدمت محور مقاومت بود.
وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: بنا به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تعامل با مجموعه هایی که با بسیج همکاری می‌کنند، افزود: بسیج تکبر را پس زده و خلوص و خدمتگزاری با نگاه جهادی را نمایان می‌کند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: باید در مسیر برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه گام های موثر برداشته شود و جهادتبیین در دستور کار قرار گیرد

ترویج فرهنگ فاطمی و پرچمداری نهضت زن در تراز انقلاب
مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان نیز در این همایش با اشاره به اهمیت نقش آفرینی بانوان در جامعه اظهار کرد: فعالیت بانوان جامعه زنان سپاه قدس گیلان در قالب قرار گاه تعالی زن و خانواده با ۶ کارگروه، عفاف و حجاب، فرزند آوری، فمنیسم، مادر و کودک. سازندگی. هویت زن مسلمان در حال فعالیت است.
وی با اشاره به اهداف قرارگاه تعالی زن و خانواده افزود: قرارگاه تعالی زن و خانواده با هدف رشد و تعالی زن، کرامت بانوان، خانواده محوری، حفظ خانواده سالم و خانواده متعادل، اولویت نقش مادری همسری و زن به عنوان الگوی سوم زن مسلمان ایجاد شده است.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شناسایی و توانمندسازی بانوان جوان مومن انقلابی و ارتقای مهارت‌های زندگی از دیگر اهداف قرارگاه تعالی زن و خانواده می باشد، افزود: فرماندهان خواهر نواحی، تحکیم هویت دینی، ملی و انقلابی، ترویج فرهنگ فاطمی و پرچمداری نهضت زن در تراز انقلاب را در فعالیت‌های خود در نظر داشته باشند.

عاشوریان با تاکید بر اینکه احیای هویت زن مسلمان به عنوان یکی از مهم ترین فعالیت ها در برنامه ریزی و دستور کار بسیج خواهران قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده از دیگر مولفه هایی است که در عصر جدید باید به آن اندیشیده شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه گیلان، همایش فرمانده هان حوزه های مقامت بسیج گیلان ، بسیج ، خدمت رسانی ، شاخص های بسیجی ، قرارگاه تعالی زن و خانواده ، ترویج فرهنگ فاطمی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو