حریم رسالت نشان دهنده ظرفیت بالای فرهنگی و نقش آفرینی موثر بانوان استان گیلان/گیلان قطب بانوان رسانه کشور

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت فرهنگی استان گیلان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی از جمله جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت که در سطح منطقه و بین الملل در حال اجراست نشان دهنده ظرفیت بالای فرهنگی استان گیلان و نقش آفرینی موثر بانوان می باشد.
حریم رسالت نشان دهنده  ظرفیت بالای فرهنگی و نقش آفرینی موثر بانوان استان گیلان/گیلان قطب بانوان رسانه کشور
1403/03/22 - 18:06
تاریخ و ساعت خبر:
194420
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - طاهره عاشوریان امروز در حاشیه رونمایی از پوستر استانی سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در گیلان با اشاره به نقش آفرینی بانوان در فعالیت های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اظهار کرد: زن، هم رکن خانواده است و هم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، حکومتی، مشارکت اثرگذار و فعال دارد.
وی با بیان اینکه نقش زن، یک نقش تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است، افزود:برخلاف الگوی زن غربی، زن در الگوی سوم، توحیدمحور و است، از این رو، انقلاب اسلامی نگاهی نو و تحول‌آفرین را در موضوع زنان با عنوان الگوی سوم زن مسلمان تعریف کرد.
مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در الگوی سوم زن مسلمان حرکت فردی، خانوادگی و اجتماعی، یک زن تراز انقلاب اسلامی همراستا با مبانی اسلام است، افزود: مادر محور خانواده و جامعه است، در خانواده و نقش تربیت فرزند در خط مقدم بوده و در بالا بردن جایگاه اجتماع و جامعه نیز با ایفای فعالیت های اجتماعی خود نقش آفرین است.

وی با اشاره به میزبانی استان گیلان در برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بیان کرد: استان گیلان به عنوان قطب بانوان رسانه کشور، روایت زنان موفق ایران اسلامی را بر مبنای الگوی سوم زن مسلمان در دستور کار قرار داده است.
مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پوستر ملی جشنواره حریم رسالت با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران رونمایی و پوستر استانی آن نیز با حضور سردار دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان رونمایی که نشان دهنده اهمیت موضوع زنان میباشد، افزود: حریم رسالت بیانگر نقش آفرینی مؤثر بانوان در راستای الگو سوم زن مسلمان بوده و بانوان رسانه ای با قلم و حرفه خبری خود به روایت نقش زنان در جمهوری اسلامی می پردازند.
وی با اشاره به ظرفیت فرهنگی استان گیلان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی ویژه بانوان درگیلان از جمله جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت که در سطح منطقه و بین الملل در حال اجراست نشان دهنده ظرفیت بالای فرهنگی استان گیلان و نقش آفرینی موثر بانوان می باشد.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گیلان ، سومین جشنواره رسانه ایی بانوان حریم رسالت ، مسئول بسیج جامعه زنان استان گیلان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو