همایش بزرگ خانوادگی «زیر سقف آرامش» در نسیم شهر برگزار شد

همایش «زیر سقف آرامش» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها و با هدف ارتقای مهارت زندگی مشترک ، اهمیت عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) نسیم شهر بهارستان برگزار شد.
همایش بزرگ خانوادگی «زیر سقف آرامش» در نسیم شهر برگزار شد
1403/03/23 - 18:10
تاریخ و ساعت خبر:
194430
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان تهران؛ همایش زیر سقف آرامش با حضور عموم مردم و مسئولین شهری به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) نسیم شهر بهارستان برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بخش بوستان با پرداختن به موضوع اصول همسرداری ، و طرح این مطلب که نیت در هر کاری تعیین کننده هدف است ، و به تفصیل در خصوص اهداف ارتقاء سطح بینش زوجین ، تحکیم خانواده ، اهمیت حجاب و عفاف و همچنین مطالبی پیرامون اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمود.
وی در ادامه همایش بیان کرد: عیدغدیر، عید ویژه مسلمانان است و باید به تبلیغ و معرفی این عید و اتفاقات آن پرداخت و از ثواب ویژه اطعام در این عید غافل نشویم.
درادامه این همایش دکتر سعید عزیزی مشاور خانواده و کارشناس صدا و سیما، پیرامون مهارت‌های مدیریت زندگی و دستیابی به آرامش در خانواده و برخی نکات برای دستیابی به آرامش و نشاط در زندگی مشترک را به حاضران در مراسم ارائه نمود.



خبرنگار: زهرا مومنی
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هفته ازدواج، همایش خانوادگی، زیر سقف آرامش، نسیم شهر، بهارستان، گزارش، سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران
V
آرشیو