خزعلی مطرح کرد؛

ابلاغ مستقیم مصوبات ستاد ملی زن و خانواده

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ضمن تشریح اقدامات معاونت زنان و خانواده، گفت: آخرین دستور رییس جمهور شهید این بود که مصوبات ستاد ملی زن و خانواده به صورت مستقیم ابلاغ شود.
ابلاغ مستقیم مصوبات ستاد ملی زن و خانواده
1403/03/23 - 15:15
تاریخ و ساعت خبر:
194432
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - انسیه خزعلی، در نشست استانداری تهران، ضمن گرامی داشت ایام ذی الحجه به تبیین اقدامات معاونت با همکاری مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی پرداخت.
وی در حوزه سیاست‌گذاری و قانون گذاری، به ایجاد وحدت رویه در تثبیت پست مشاورین امور بانوان و الزام حضورشان در تمام شوراهای اصلی و بهره برداری و توجه و بکارگیری نظرات آنها در دستورالعمل‌ها، قانون‌ها و آئین نامه‌هایی که وضع می‌شود اشاره کرد.
پیگیری مصوبه دولت جهت اجرایی سازی صندوق ضمانت زنان، اجرای طرح نوهمسران در دو استان و طرح کسب و کار پایدار که در ۳۱ استان، پیگیری اجرایی سازی پنجره واحد خدمات زنان سرپرست خانوار، برگزاری دو جلسه ستاد ملی زن و خانواده از دیگر اقدامات انجام شده توسط معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده است.
خزعلی در ادامه بیان کرد: آخرین دستور رئیس جمهور شهید این بود که مصوبات ستاد ملی زن و خانواده مستقیماً و با دستور رئیس جمهور امضا و ابلاغ شود و نیاز به تأیید در کمیسیون‌های دولت ندارد.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، زنان و خانواده،، انسیه خزعلی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو