اپل آیدی جای خود را به «حساب اپل» می‌دهد

شرکت اپل در کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۲۴ خود با عرضه سیستم‌های عامل جدید خود توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده و حالا امروز اعلام کرده است که اپل آیدی(Apple ID) از حالا به بعد جای خود را به «اپل اکانت»(Apple Account) یا «حساب اپل» می‌دهد.
اپل آیدی جای خود را به «حساب اپل» می‌دهد
1403/03/23 - 10:44
تاریخ و ساعت خبر:
194448
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - برای تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی، گزینه‌های سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی و هر چیز دیگری که امسال برای سیستم‌های عامل اپل عرضه می‌شود، یک به‌روزرسانی قابل توجه دیگر نیز وجود دارد.
به نقل از انگجت، این شرکت در سیستم عامل جدید آیفون(iOS ۱۸) و iPadOS ۱۸ ،macOS Sequoia و watchOS ۱۱ نام اپل آیدی را به اپل اکانت تغییر می‌دهد.
این شرکت اعلام کرد که دلیل این تغییر، ارائه تجربه ورود ثابت به سرویس‌ها و دستگاه‌های اپل است. حساب اپل یا اپل اکانت متکی به اعتبار کاربری موجود است، بنابراین نیازی به تغییر چیزی نخواهید داشت.
نسخه‌های بتای سیستم‌های عامل جدید همین الان هم از عبارت «اپل اکانت» استفاده می‌کنند، اما پایگاه MacRumors خاطرنشان می‌کند که اپل آیدی هنوز در برخی جاها مانند صفحه ورود به حساب کاربری در وب‌سایت اپل استفاده می‌شود.
شرکت اپل به احتمال زیاد تا زمانی که آخرین نسخه‌های عمومی اصلی سیستم‌های عامل جدید خود را که سیستم عامل تلویزیون(tvOS) و سیستم عامل هدست ویژن پرو موسوم به visionOS را نیز شامل می‌شود، در پاییز امسال عرضه کند، این گذار به «اپل اکانت» را تکمیل خواهد کرد.
ایسنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اپل اپل آی‌دی اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو