کارشناس سیاسی مطرح کرد:

به انزوا کشیدن بانوان فعال در عرصه انتخابات برنامه شوم دشمن

نقش زنان در اتفاقات و تصمیمات کشور آنچنان مهم است که در اتفاقات سال‌های گذشته بیشترین برنامه های شوم دشمن برای درگیر کردن زنان و سرگرم کردن آنان به امور کم اهمیت تر بوده تا زنان از عرصه مهم و نقش موثری که در پیشرفت کشور و پیروزی آن در تمامی صحنه های تقابل با دشمن دارند غافل بمانند.
به انزوا کشیدن بانوان فعال در عرصه انتخابات برنامه شوم دشمن
1403/03/26 - 12:30
تاریخ و ساعت خبر:
194485
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فاطمه همایون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران در شهرستان نهاوند استان همدان اظهار کرد: چند روز آینده انتخاباتی پیش‌رو داریم که یقینا حضور اکثریت مردم و انتخاب صحیح، هم در اتفاقات آینده کشور و هم در روابط بین‌الملل بسیار موثر است.
وی ابراز کرد: نقش پر رنگ زنان در جهت برپایی هرچه بهتر و باشکوه تر این صحنه ی مهم در کشور امری اجتناب ناپذیر است، گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون زنان ایران در کنار مردان و همراه خانواده درعرصه های مختلف کشور چه در زمان جنگ و چه در صلح حضور داشته و این مسئله نشان از اهمیت جایگاه زن و ارزش قائل شدن برای زنان در جامعه ی اسلامی است که از سیره ی خاتم الانبیاء(ص) الگو گیری شده است.
این کارشناس مذهبی مطرح کرد: نقش زنان در اتفاقات و تصمیمات کشور آنچنان مهم است که در اتفاقات سال‌های گذشته بیشترین برنامه های دشمن برای درگیر کردن زنان و سرگرم کردن آنان به امور کم اهمیت تر بوده تا زنان از عرصه مهم و نقش موثری که در پیشرفت کشور و پیروزی آن در تمامی صحنه های تقابل با دشمن دارند غافل بمانند.
همایون با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مهم‌ترین نقش بانوان در قضیه انتخابات، وادار کردن همسر و فرزندان به تحقیق درست و فعال بودن در زمینه انتخابات است، عنوان کرد: نه تنها حضور خود زنان در این عرصه مهم انتخاباتی بلکه تاثیر بروی اعضای خانواده جهت شرکت در انتخابات از نقش های مهم زنان در این موضوع است.
همچنین خدیجه لطفی پور با بیان اینکه حضور در انتخابات مهم‌ترین مؤلفه نظام مردم سالاری دینی مبتنی بر اراده مردم است، اظهار کرد: تمامی افراد جامعه بدون در نظر داشتن جنسیت و جایگاه اجتماعی حق مساوی تصمیم گیری و دخالت در امور جمعی را دارند.
وی با بیان اینکه ملت اسلامی ایران همیشه و در همه حال پشت نظام و رهبری خود بوده و هستند، ابراز کرد: مردم با شور و شعور انقلابی پای صندوق های رأی حاضر می‌شوند و لبیک به در خواست رهبر معظم انقلاب می دهند که فرمودند چشم دشمنان و دوستان به این انتخابات دوخته شده، دشمنان نگاه می کنند که آیا مردم از این فشار ها و مشکلات خسته شده اند یا نه و دوستان هم نگران سرنوشت کشور عزیزمان هستند که با این انتخابات رقم می‌خورد.
این کارشناس سیاسی بیان کرد: فراموش نکنیم که در هر جامعه، زنان نیمی از پیکره آن جامعه را تشکیل می دهند و آنان نقش مهمی را در ساماندهی زندگی خانوادگی و اجتماعی ایفا می کنند .
وی با بیان اینکه حضور حداکثری بانوان در انتخابات و حضور چشمگیر آنها در همه عرصه های مختلف نظام مانند نقش پر رنگ در شکل گیری انقلاب، ایستادگی و مقاومت در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در راستای توسعه و پیشرفت ایران همه نشان از بلوغ فکری و سیاسی بانوان دارد، گفت: بانوان همیشه همراه نظام پا به پای مردان، مشارکت خود را در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به نمایش گذاشته اند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، بانوان، مردم سالاری، اراده مردم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو