آغاز زندگی مشترک زوج لنگرودی در کنار مزار شهدای گمنام + فیم و عکس

لنگرود گیلان شاهد پیوند زوجی بود که مراسم عقد خود را در کنار مزار شهدای گمنام آغاز و به یمن برکت مزار مطهر شهدای گمنام، مسیر زندگی مشترک را با عشق پاک الهی شروع کردند.
آغاز زندگی مشترک زوج لنگرودی در کنار مزار شهدای گمنام + فیم و عکس
1403/03/26 - 12:50
تاریخ و ساعت خبر:
194514
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان، ایام ماه مبارک ذی الحجه و سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س)
ماه مبارگی برای پیوند جوانان است که با تکیه بر تعالیم دین مبین اسلام زندگی خود را آغاز کنند.
لنگرود گیلان نیز به همین مناسبت شاهد پیوند زوجی بود که مراسم عقد خود را در کنار مزار شهدای گمنام آغاز و به یمن برکت مزار مطهر شهدای گمنام، مسیر زندگی مشترک را با عشق پاک الهی شروع کردند.

این دو جوان لنگرودی با ذکر شریف یا علی(ع) عشق را آغاز کردند و با تاسی از حضرت زهرا سلام الله علیها پیوند زندگی مشترک خود را در زادگاه دلاور مردانی چون حسین املاکی و مرتضی حسین پور به برکت نام شهدا گره زدند.
چقدر زیباست نظاره زوج هایی که رنگ خدا در پیوندشان به هویداست و جوانانی که در میدان رقابت های مادی، تصمیم میگیرند در مکانی پیوند عشق خود را بنا کنند که منزل و مأوای بهترین بندگان صالح خدا است، که دل به دعوت برترین عشق عالم داده اند.













انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ازدواج جوانان، ازدواج اسان استان گیلان، مزار شهدای گمنام،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو