عوارض شدید و غیرقابل جبران جراحی های زیبایی توسط نامتخصصان

متاسفانه در صورت انجام اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی توسط غیر پزشک و یا پزشکی که تخصص لازم ندارد شاهد مرگ و میر برخی از جوانان و عوارض شدید و مشکلات غیر جبران هستیم که باعث بروز مشکلات زیادی در جامعه و زندگی آنها خواهد شد.
عوارض شدید و غیرقابل جبران جراحی های زیبایی توسط نامتخصصان
1403/04/03 - 12:51
تاریخ و ساعت خبر:
194795
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - علی اکبر محمدی دبیر علمی کنگره سالانه تازه های جراحی پلاستیک وزیبایی با ابراز تأسف از اینکه در حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی برخی پزشکان و غیرپزشکان که تخصص لازم را ندارند با تبلیغات پر سر و صدا وارد این حوزه علمی شدند ، اظهار داشت: این مسئله منجر به مشکلات متعددی و حتی مرگ و میر شده است که بعضا غیر قابل جبران است.
وی در ادامه این مطلب تأکید کرد: افراد جامعه باید دقت کنند جهت درمان و مراجعه نزد جراح فوق تخصص جراحی پلاستیک وزیبایی ، مدارک پزشک را از سایت های معتبر مانند انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ، سایت نظام پزشکی و انجمن گوش و حلق و بینی بررسی کنند تا مشخص شود این افراد تحصیلات دانشگاهی و آکادمی لازم را دارند .
دکتر محمدی بیان کرد : متاسفانه در صورت انجام اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی توسط غیر پزشک و یا پزشکی که تخصص لازم ندارد شاهد مرگ و میر برخی از جوانان و عوارض شدید و مشکلات غیر جبران هستیم که باعث بروز مشکلات زیادی در جامعه و زندگی آنها خواهد شد از این رو انجام اینگونه جراحی ها توسط افراد متخصص از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است .
این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، خاطرنشان کرد:انجام اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی ، از پیچیدگی های بسیاری برخوردار است مانند جراحی قلب و کبد، از این رو بررسی دقیق توسط فرد فوق تخصص لازم و ضروری است.
وی به برگزاری کنگره سالانه تازه های جراحی زیبایی و پلاستیک اشاره کرد و گفت: در این کنگره به بحث ترمیمی و بهبود وضعیت بیماران مبتلا به سوختگی ،بازسازی تومور ها و ترمیم زخم های مختلف و ناهنجاریهای مختلف از بدو تولد و اختلالات مختلف در آسیب های حرکتی صورت و اندام های دیگر پرداخته می شود .
وی در ادامه افزود: در بحث زیبایی نیز در این کنگره ، سالانه تازه های جراحی پلاستیک وزیبایی به همه عمل های جراحی زیبایی در نقاط مختلف بدن بخصوص صورت ، سینه و... پرداخته خواهد شد.
این فوق تخصص جراحی پلاستیک وزیبایی مطرح کرد : در این کنگره باید گفت که به طور کلی 51 سخنران داریم که برخی از آنها نیز از کشور های دیگر مانند انگلستان می باشد و 11 میزگرد و نیز یک کارگاه آموزشی خواهیم داشت .
وی بیان کرد: به طور کلی این کنگره از دو جنبه از اهمیت بسیاری برخوردار است، نخست اینکه این کنگره ها سبب ارتقاء سطح آموزش به فارغ التحصیلان که از دانشگاه آموزش برنامه ریزی شده کمک خواهد کرد تا درباره تازه های آموزش شده بیاموزند و دیگری اینکه یادآوری به جامعه است که مطرح شود این رشته متولی و تحصیل کرده خاص خود را دارد و اگر مردم جهت درمان به این گروه نیاز داشته باشند بهترین راه مطمئن گرفتن نتیجه دلخواه با حداقل ریسک عوارض این است که به ایشان مراجعه کنند .
گفتنی است کنگره سالانه تازه های جراحی های زیبایی و پلاستیک 2 الی 4 تیرماه امسال در مرکز همایش مدیریت صنعتی تهران برگزار میشود و به موضوعات مهم و نوآوری های علمی در حوزه های مختلف زیبایی ، ترمیمی می پردازد .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جراحی زیبایی، عوارض جراحی زیبایی ، کنگره سالانه تازه های جراحی پلاستیک وزیبایی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بهداشت و سلامت
V
آرشیو