خزعلی مطرح کرد؛

اختصاص دو فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به خاطر اهمیت بسیار زیاد مساله خانه و خانواده، دو فصل مهم از سند تحول کشور که در توسط شهید رییسی تدوین شد، به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.
اختصاص دو فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده
1403/04/05 - 21:08
تاریخ و ساعت خبر:
194877
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - انسیه خزعلی، در اولین دوره مربیگری آموزش مهارت‌های خانواده به سربازان نیروهای مسلح که به میزبانی نیروی هوایی ارتش در فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور، گفت: از حرکت بسیار بزرگ ارتش و نیروهای مسلح در برگزاری اولین دوره مربیگری آموزش مهارت‌های خانواده برای سربازان نیروهای مسلح بسیار سپاسگزارم.
وی با بیان اینکه خانواده‌های ما امروزه در معرض تهدید بسیار جدی دشمنان هستند، تاکید کرد: دشمن به شدت روی اضمحلال و از هم پاشیدن خانواده ایرانی سرمایه گذاری کرده و در نظر دارد تا قداست این نهاد مقدس و گرمی و پیوست اعضای خانواده را از بین ببرد.
خزعلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و کادر پروازی بالگرد حامل شهید جمهور، تاکید کرد: شهید آیت الله رئیسی در سازمان ملل موضوع تعهد خانواده را مطرح کرد، ما باید راه ایشان را ادامه دهیم و جوری برنامه ریزی کنیم که خانه و خانواده را همچون سنگری استراتژیک پاسداری کنیم و کاری نگذاریم دشمن در آن نفوذ کند؛ اگر ملتی نتواند در مقابل این نفوذ به درون خانه‌ها ایستادگی کند، قطعاً به ذلت خواهد افتاد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: به خاطر اهمیت بسیار زیاد مسئله خانه و خانواده، دو فصل مهم از سند تحول کشور که در برنامه شهید رئیسی تدوین شد، به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه سبک رفتار با همسر و اکرام و احترام زنان برای استواری و پایداری خانواده‌های ما باید آموزش داده شود عنوان کرد: سبک رفتاری امام رحمت الله علیه با همسرشان همچنین اکرام و عزتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) نسبت به همسر و خانواده خود دارند، یک الگوی بسیار خوب و موفق از سبک زندگی ایرانی اسلامی است که نمونه‌های قابل عرضه برای خانواده تراز انقلاب اسلامی است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: خاطرات بسیار خوبی از نیروی هوایی ارتش در اذهان همه ما ایرانی‌ها وجود دارد، از حرکت متهورانه کارکنان نیروی هوایی در بیعت با امام راحل در ۱۹ بهمن ماه سال ۵۷، تا فداکاری و از جان گذشتگی‌های کارکنان این نیرو در هشت سال دفاع مقدس و نیز دفاع از حریم اهل بیت، ما امنیت امروزمان را مدیون نیروهای مسلح کشورمان هستیم و آرامش و آسودگی خاطر خانواده‌های ما مرهون فداکاری‌های شما عزیزان است.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فراهانی معاون آموزش دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم پیمبری معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم نادر ترکاشوند فرمانده آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی و سایر فرماندهان و مسئولین ارتش حضور داشتند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، زنان و خانواده، رئیس‌جمهور شهید، نیروی هوایی، نیروهای مسلح،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو