خزعلی مطرح کرد؛

زمینه سازی برای رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوانان

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: وظیفه ماست که استعدادهای نوجوانان را در مسیر زندگی سالم و متعالی جهت دهی کنیم تا نوجوانان ما بتوانند توانمندی خود را به کمال برسانند.
زمینه سازی برای رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوانان
1403/04/05 - 22:32
تاریخ و ساعت خبر:
194880
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات فضای مجازی نوجوان با بیان اینکه این جشنواره عرصه درخشش استعدادهای نوجوانان بوده است، گفت: باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های مختلف برای شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های نوجوانان استفاده شود. تلاش کنیم نوجوانان از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده کنند و از تهدیدات فضای مجازی خود را برهانند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: وظیفه ماست که استعدادهای نوجوانان را در مسیر زندگی سالم و متعالی جهت دهی کنیم تا نوجوانان ما بتوانند توانمندی خود را به کمال برسانند.
وی با بیان اینکه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برنامه‌هایی را در ۹ کارگروه ترتیب داده است؛ گفت: بخشی از این برنامه‌ها در صنعت بازی، بخشی در تغذیه و بخشی در سبک زندگی است تا نسبت به ارتقا فرهنگ و پیش‌گیری از آسیب‌ها نوجوانانمان را واکسینه کنیم.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری،، نوجوانان، انسیه خزعلی، سبک زندگی، خانواده، فضای مجازی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو