کارشناس مسائل مذهبی

حضور در انتخابات این دوره ریاست جمهوری ادامه بدرقه شهدای خدمت است

کارشناس مسائل مذهبی گفت: حضور در انتخابات این دوره ریاست جمهوری، ادامه بدرقه شهدای خدمت است.و نشان دهنده زنده بودن روحیه انقلابی و ولایتمداری و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیزمان است.
حضور در انتخابات این  دوره ریاست جمهوری ادامه بدرقه شهدای خدمت است
1403/04/08 - 15:24
تاریخ و ساعت خبر:
194960
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان‌ مرکزی شهرستان زرندیه؛ رسولی کارشناس مسائل مذهبی در زرندیه در گفتگو با خبرنگار‌ خبرگزاری زنان با اشاره به حضور زنان در انتخابات گفت: حضور آحاد مختلف مردم در پای صندوق های رای و انتخابات ریاست جمهوری نشان دهنده وحدت و یکپارچگی ملت و دولتمردان است. و نشان دهنده این مهم می باشد که سرنوشت کشور برای تک تک افراد جامعه حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: همچنین به دلیل اینکه در منطقه خاورمیانه مهمترین قدرت، کشور عزیزمان می باشد از دیر باز دشمنان به این مرز و بوم چشم طمع داشته اند. و با حربه های مختلف سعی در ایجاد تنش و برهم زدن وحدت در بین مردم عزیزمان داشته اند.‌
رسولی تصریح کرد: بنا بر مضمون سخن مقام معظم رهبری حضور در انتخابات این دوره ریاست جمهوری، ادامه بدرقه شهدای خدمت است.
کارشناس مسائل مذهبی گفت: و نشان دهنده زنده بودن روحیه انقلابی و ولایتمداری و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیزمان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای بار دیگر به تمام جهانیان بالخصوص دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان ایران ثابت خواهیم کرد که ملت ایران با بصیرت و همیشه در صحنه حاضر هستند و ان شاالله با انتخاب اصلح ، فردی که در منصب ریاست جمهوری خواهد نشست ادامه دهنده راه و مسیر شهید جمهور آیت الله رئیسی خواهد بود.
خبرنگار: فتانه شکل آبادی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، رییس جمهور، حضور حداکثری،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو