مشارکت بالا در انتخابات، نوعی آمادگی و تقویت قوای داخلی در برابر دشمنان است

مسئول امور بانوان آموزش و پرورش سمنان، مشارکت بالا در انتخابات را نوعی آمادگی و تقویت قوای داخلی در برابر دشمنان دانست.
مشارکت بالا در انتخابات، نوعی آمادگی و تقویت قوای داخلی در برابر دشمنان است
1403/04/08 - 15:23
تاریخ و ساعت خبر:
194966
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان، نخستین نشست هم‌اندیشی زنان و خانواده به همت مژگان مرادی مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان سمنان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
مرادی در ابتدای سخنانش ضمن قدردانی از مشاوران امور بانوان ادارات شهرستان و مناطق استان، دهه ولایت و امامت به‌ویژه عید سعید غدیر و ولادت امام هادی (ع) را تبریک گفت.
وی هدف از برگزاری این نشست را علاوه بر آشنایی بیشتر مشاوران امور بانوان شهرستان‌ها و مناطق با یک‌دیگر، هم‌اندیشی، هم‌افزایی و تبادل تجربیات، عنوان و اظهار کرد: بررسی راهکارهای عملیاتی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بیان مسائل و مشکلات بانوان شهرستان و مناطق و انتخاب نماینده امور بانوان در حوزه‌های شرق و غرب استان از موضوعات این نشست بود.
مسئول امور بانوان آموزش و پرورش سمنان در بخشی از سخنانش با توجه به نزدیک‌شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: شرکت در انتخابات علاوه بر تکلیف بودن، حق مردم است که می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم بوده و نقش داشته باشند.
وی در ادامه با بیان این‌که قرآن کریم به مسلمانان دستور می‌دهد در برابر دشمن، خود را مهیا کنند، افزود: بی‌تردید مشارکت بالا در انتخابات، نوعی آمادگی و تقویت قوای داخلی در برابر دشمنان و نمادی برای اقتدار نظام اسلامی است و بانوان همیشه در صحنه این‌بار نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای به‌یادماندنی، برگ زرین دیگری بر افتخارات تاریخ انقلاب اضافه خواهند کرد.
مرادی تأکید کرد: دشمنان این مرز و بوم هر زمانی که مشارکت و حمایت مردمی را نسبت به‌نظام و کشور کمرنگ دیدند، دست به‌کار شده و ضربه‌ای به کشور و مردم وارد کردند که شهادت سردار دل‌ها یکی از این تجربه‌های تلخ بود، پس شرکت در انتخابات علاوه بر عمل به تکلیف، ضامن امنیت کشور است و به یقین انتخاب اصلح برای بهبود بخشیدن به اوضاع اقتصادی و فرهنگی مؤثر خواهد بود.
گفتنی است، هریک از نمایندگان شهرستان‌ها و مناطق در بخشی از این نشست با توجه به موضوع به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مشارکت حداکثری، انتخابات، بانوان، استان سمنان، ریاست جمهوری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو