یادداشت

امروز ملت بصیر فریب توبه تقوای ظاهری را نخواهند خورد

ما نیز در ۸ تیر۱۴۰۳ جمعی غدیر نشینان پیر خمین وحامیان رهبری با حضور پرشور درانتخابات باعلی زمان ظهور(عج) تجدید پیمان خواهیم بست تا اجازه شکل گیری غدیر خواص دیگری که به مخالفین زعامت امام خامنه ای عزیز نخواهیم داد تا شاهد تکرار ۴ فتنه از توهین به مقدسات دینی (آتش زدن مسجد،سوزاندن قرآن، توهین به آرمان های انقلاب و...) در۳۵ ساله زعامت رهبری درکشور باشیم امروز ملت بصیر فریب توبه تقوای ظاهری رانخواهند خورد.
امروز ملت بصیر فریب توبه تقوای ظاهری را نخواهند خورد
1403/04/08 - 15:22
تاریخ و ساعت خبر:
194974
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در کبودراهنگ همدان سیده سمیه جعفری طی یادداشتی در خصوص غدیر نوشت:
غدیر کربلای عوام بود؛ و کربلا غدیر خواص بود.
در غدیر با آنکه بیعت گرفته شد، "جفا" شد؛
و در کربلا با آنکه بیعت برداشته شد "وفا" شد.
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

امسال مردم ما نیز در سالروز عیدالله اکبر غدیر نشین نهضت خمینی(ره) در برکه کوچک از اقیانوس ولایتمداری نظام اسلامی در دیار عاشقان خمینی(ره) و خلف صالح ایشان امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) می آیند تا با حضورحماسی خود در پای صندوق های رای بار دیگر در تایید غدیر بیعتی دیگر را رقم بزنند.
تهنیت عمرابن خطاب در۱۲۰۰ سال قبل که گفت ابی طالب اصبحت مولای کل مسلم (به به گوارا باد برتو ای پسر ابوطالب تومولای من و مولای تمام مسلمانان شدی) و همصدا با دیگر اصحاب پیامبر(ص) با امیرالمؤمنین علی(ع) بیعت می کنند. اما چند ماه بعد بیعت شکسته و در حق علی و اولاد علی جفاء کرده و دست بالا رفته علی(ع) را جدی نگرفته تا سرحسین(ع) عزیز اش بالای نیزه ها می رود تا در غدیر خواص علیرغم اینکه در سیاهی شب بیعت برداشته می شود ۷۲ شهید از یاران امام می مانند واقعه کربلا رقم می خورد.
ما نیز در ۸ تیر۱۴۰۳ جمعی غدیر نشینان پیر خمین وحامیان رهبری با حضور پرشور درانتخابات باعلی زمان ظهور(عج) تجدید پیمان خواهیم بست تا اجازه شکل گیری غدیر خواص دیگری که به مخالفین زعامت امام خامنه ای عزیز نخواهیم داد تا شاهد تکرار ۴ فتنه از توهین به مقدسات دینی (آتش زدن مسجد،سوزاندن قرآن، توهین به آرمان های انقلاب و...) در۳۵ ساله زعامت رهبری درکشور باشیم امروز ملت بصیر فریب توبه تقوای ظاهری را نخواهند خورد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ملت بصیر، انتخابات، غدیر،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
همدان
V
آرشیو