یک کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل:

لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات / جنگ نرم در پی تحریف اندیشه و تفکر جامعه است

کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل گفت: آنچه در نظام بین الملل به عنوان قدرت نرم مطرح می شود این است که جمهوری اسلامی بتواند در دنیا تاثیرگذار باشد .
لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات / جنگ نرم در پی تحریف اندیشه و تفکر جامعه است
1403/04/08 - 03:53
تاریخ و ساعت خبر:
194991
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، بهمن شهریاری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شاخص های انتخاب اصلح رئیس جمهور بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری ایران برای تمام کشورهای جهان مهم است به طوری که تمام اتفاقات آن را دنبال می کنند بنابراین حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در این دوره بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: در اویل انقلاب، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و انزجار از استکبار سر می دادیم و نگاه عمقی این بود که این شعارها به گفتمان تبدیل شوند که اکنون حاصل این گفتمان، وجود مردم ولایت مداری است که در همه صحنه های مهم کشور حضور فعالی داشته و دارند.
عرصه انتخابات، عرصه عزت و حماسه ملی است نه کشاکش قدرت و صندلی هایی که ماندگار نیستند
یک پژوهشگر مسائل سیاسی با اشاره به نوع حکومت داری اسلامی امام علی(ع) اظهار کرد: هر زمان که نگاه دینی و اسلامی برداشته شد و نگاه غربی، لیبرالیستی و مکتب های غیر دینی در عالم سیاست در پیش گرفته شد، عرصه سیاسی دچار چالش شده است.
صغری محمدپور با اشاره به پیوند سیاست و دیانت در حکومت داری امیرالمومنین(ع)، افزود: ما به عنوان یک انسان دیندار و شریعتمدار باید مسائل سیاسی روز کشور، جریانات منطقه و بین الملل را رصد و دنبال کنیم . تنها چنین فردی می تواند به تمام کلیات عالم احاطه داشته باشد، معادلات دشمن را بشناسد و طبق موازین شرعی و اسلامی عمل کند.
وی با تاکید بر لزوم بازخوانی پیام حادثه غدیر خم تصریح کرد: خط نفاق قبل از حادثه غدیر وجود داشت اما بعد از آن علنی شد. کسانی که به نام دین اما بر علیه آن بودند، ظاهر و منصب موجه داشتند اما اندیشه کریه و خلاف سیره نبوی و امیر المومنین(ع) در سر می پروراندند، همان خط تحریف و جعل را به وجود آوردند.
این روزنامه نگار با اشاره به مناظرات 6 نامزد ریاست جمهوری گفت: شخصی که در جلسات مناظره، اخلاق و تقوای سیاسی را رعایت کرده و آبروی ملی و منافع ملت برایش در اولویت بوده قطعا به گفتمان رهبری نزدیک تر است. عرصه انتخابات، عرصه عزت و حماسه ملی است نه کشاکش قدرت و صندلی هایی که ماندگار نیستند و به کسی وفا نخواهد کرد.
انتهای پیام

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مشارکت حداکثری،جنگ نرم ، قدرت نرم،انتخاب اصلح ، رئیس جمهوری ایران اسلامی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو