ضرورت‌های مشارکت در انتخابات برای جامعه تبیین شود

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تبیین ضرورت‌های مشارکت در انتخابات استفاده کنیم و همه را پای کار بیاوریم مشارکت حداکثری در انتخابات نیاز به تبیین درست دارد.
ضرورت‌های مشارکت در انتخابات برای جامعه تبیین شود
1403/04/11 - 13:04
تاریخ و ساعت خبر:
195142
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار امان‌الله گشتاسبی ظهر امروز در نشست تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات که با حضور جمعی از بانوان موثر استان برگزار شد، اظهار کرد: سانحه هوایی 30 اردیبهشت و شهادت آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت ضایعه بزرگ و سختی برای کشور بود.
وی تصریح کرد: هیچکدام از ما فکر نمی‌کردیم که یک روز رییس جمهور کشور را در یک حادثه اینچنینی از دست دهیم و مجبور به انتخاب رییس جمهور جدید در بازه زمانی 50 روزه باشیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: وجود مقام معظم رهبری و بیانات ایشان در آن شرایط بحرانی آرامبخش جامعه شد و آب سردی را روی نگرانی‌های مردم ریخت.
سردار گشتاسبی با بیان اینکه در این دوره فرصت کمی برای تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح در کشور داشتیم، گفت: در بازه زمانی 50 روزه باید یک تصمیم بزرگ برای کشور می‌گرفتیم که چهار سال آینده کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.
وی عنوان کرد: این انتخابات برای کشور از حساسیت بسیار زیادی در داخل و خارج از مرزهای کشور برخوردار است عرصه‌ای که امروز دشمنان به صورت جدی برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ و تمام ظرفیت‌ها را پای کار آورده‌اند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: کشور و ملت ما در طول پیروزی انقلاب تا کنون عرصه‌های سخت و پیچ‌های تاریخی مهمی را پشت سر گذاشته است امروز دیگر وقت نشستن نیست همه باید در میدان باشیم و به بیان ضرورت‌های مشارکت حداکثری در انتخابات بپردازیم.
سردار گشتاسبی اضافه کرد: خدا را شاکر هستیم که به همت مردم و رهبری داهیانه امامین انقلاب توانسته‌ایم توطئه‌هایی دشمنان را که نمونه بارز آن جنگ تحمیلی و تمام عیار دشمنان علیه کشور بود را با سربلندی پشت سر بگذاریم.
تاریخ مردم کردستان سرشار از افتخارآفرینی و ایثار و مجاهدت است
وی با بیان اینکه تاریخ مردم کردستان یک تاریخ سرشار از افتخارآفرینی و ایثار و مجاهدت برای کشور و نظام بوده است، گفت: کردستان بیش از 5 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب کرده و اینها سابقه روشن برای مردم این استان است این افتخارآفرینی از اول انقلاب تا کنون استمرار داشته و در ادامه نیز بر همین منوال خواهد بود.
سردار گشتاسبی عنوان کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب با پشتوانه مردمی یک هویت فرهنگی و جدید را براساس آموزه های قرآنی معرفی که با نگاه استبداد جهانی منافات دارد ارائه کرد و این کاملا طبیعی است که دشمنان با چنین اندیشه و مکتبی مخالفت و در تضاد باشند.
وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان جانشین برحق امام راحل هم تا امروز این سکان را به بهترین شیوه هدایت و جلو برده‌اند.
موضوع مهم امروز کشور مشارکت حداکثری در انتخابات است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه موضوع مهم امروز مشارکت حداکثری در انتخابات است، عنوان کرد: تلاش برای شکل‌گیری و تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بسیار اهمیت دارد همه در هر جایگاهی باید رسالت خود را در تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات بکار گیریم.
سردار گشتاسبی اظهار کرد: دشمنان در فضای مجازی و غیره برای منحرف کردن ذهن مردم و جلوگیری از مشارکت جامعه در انتخابات تلاش می‌کند مقابله با این توطئه دشمنان نیاز به جهاد تبیین و تبلیغ چهره به چهره هستیم.
وی گفت: کردستان یک استان ویژه است که بیش از ۵۰ رسانه معاند روی افکار مردم آن کار میکند و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده میکند و در این مسیر از غفلت‌های ما به نفع پیشبرد اهداف ضدانقلابی خود بهره می‌گیرد.
سردار گشتاسبی گفت: ما برای این انقلاب خون دادیم و نسبت به خون شهدا وظیفه‌مند هستند و باید مدافع این نظام باشیم.وی عنوان کرد: منکر وجود مشکلات نیستیم ولی نباید پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف را نادیده گرفت، ایران در اوج قدرت است و این مهم را در شرایط کاملا تحریمی بدست آورده‌ایم.
فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تبیین ضرورت‌های مشارکت در انتخابات استفاده کنیم و همه را پای کار بیاوریم مشارکت حداکثری در انتخابات نیاز به تبیین درست دارد.وی به شرایط کشور قبل و بعد از انقلاب گریزی زد.
وی گفت: با وجود تمام تحریم‌ها کشور در بخش‌های مختلف توسعه پیدا کرده و در دولت مردمی شهید جمهور بیشترین توجه به این استان صورت گرفت.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ضرورت های مشارکت انتخابات، فرمانده سپاه کردستان، نشست تبیین ضرورت های مشارکت در انتخابات ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو