بحران سازان داخلی دنبال تنش زدایی خارجی هستند/ کشور تاب و تحمل جنجال‌سازی‌های مداوم را دارد؟

اصلاح طلبان در حالی با تنش زایی در داخل به دنبال ایجاد فضای گل آلود خبری تبلیغاتی هستند و در دولت های اصلاحات و روحانی نیز با شیوه هر چند روز بحران کشور را مشغول جار و جنجال سیاسی کرده اند که برنامه خود را تنش زایی در خارج عنوان می کنند.
بحران سازان داخلی دنبال تنش زدایی خارجی هستند/ کشور تاب و تحمل جنجال‌سازی‌های مداوم را دارد؟
1403/04/12 - 11:00
تاریخ و ساعت خبر:
195150
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد : برخی کنش گران سیاسی و مجازی از حربه ایجاد شوک در جامعه توسط جریان اصلاحات طی فضای انتخاباتی حرف می زنند. بدین معنا که این جریان برای جلب توجه مردم سعی دارند فضای تند و ملتهبی را ایجاد کنند تا در آن ضمن اثرگذاری بیشتر خود را در جایگاه آسیب دیده قرار دهند تا مخاطبان با آنان همزادپنداری کرده و مردم را به خود نزدیک و در نهایت جذب کنند.
ماجرای حضور "محمد جواد ظریف" در میزگرد کارشناسی سیاست خارجی که با صدای بلند ۸ دقیقه به طور یکجانبه صحبت کرد و از سوی دیگر جر و بحث مشاور فرهنگی پزشکیان با کارشناس برنامه که به خروج با عصبانیت آقای مشاور درحالی که میکروفن هاشف خود را پرت کرد، ختم شد از جمله فضاسازی های شوک آمیز است.
اصلاح طلبان در حالی با تنش زایی در داخل به دنبال ایجاد فضای گل آلود خبری تبلیغاتی هستند و در دولت های اصلاحات و روحانی نیز با شیوه هر چند روز بحران کشور را مشغول جار و جنجال سیاسی کرده اند که برنامه خود را تنش زایی در خارج عنوان می کنند.
این در شرایطی است که ایجاد تنش در داخل آن هم به صورت مداوم و برنامه جناحی نه تنها در بخش های اقتصادی به عنوان یک سم مهلک شناخته می شود بلکه با توجه به التهاب داخلی نمی توان انتظار داشت کشورهای غربی که وضعیت داخلی ایران را آشفته و در ضعف می بینند برای تنش زدایی و ایجاد توافقات مثبت برای کشورمان قدم پیش بگذارند.
درواقع این افراد امر سیاسی را مدیریت آنارشیستی تبدیل کرده اند. بدین معنا که با جنجال و غوغاسالاری های مداوم جامعه را مشغول دوقطبی هایی می کنند که طرفداران و مخالفانی داردو بر همین اساس فضای سیاسی را اداره می کنند. از این روست که دولت اصلاحات و دولت حسن روحانی قابل بررسی و تجزیه و تحلیل است. این در شرایطی است که در دولت شهید رئیسی به جز کار و تلاش حاشیه خاصی دیده نمی شود. و اگر حاشیه ای بود نیز از سوی جریان مخالف در کشور ایجاد می شد اما دولت رئیسی بدون اعتنا به این موارد به برنامه کار خود می پرداخت.
از سوی دیگر موضوع مهمی که وجود دارد این است که آیا جامعه ایران تاب و توان جنجال های مداوم را ندارد. بسیاری از سرخوردگی داخلی، ناامیدی جوانان و ... صحبت می کنند اما فضای جنجال سیاسی که همواره دولت مستقر سعی دارد خود را منتقد فضا نشان دهد مجالی برای سامان دهی امور نیست و در همین زمینه با اصطکاک شدید جامعه با حاشیه های مداوم جامعه بیشتر دچار ملال و خستگی می شود. با این اوصاف سئوال اصلی خیلی راحت قابل پاسخ است. کشوری که با مشکلات بسیاری از جمله موارد اقتصادی که از دولت حسن روحانی به ارث رسیده است، درگیر خواهد بود دیگر تاب و توان حواشی را ندارد و برعکس باید کشور به گونه ای مدیریت شود که از حواشی و جنجال برای تمرکز بر ابادانی و پیشرفت کشور پرهیز شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ، اصلح طبان، بحران سازی داخلی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو