پاسخی به برخی از اتهامات در پروژه رقیب هراسی اصلاح طلبان

در روزهای پایانی تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم و بازار حرف ها و حدیث های له و علیه هم توسط برخی از گروه های حامی نامزدهای انتخاباتی بسیار به چشم می خورد . هر چند بنابر فرمایش مقام معظم رهبری نباید از پروژه سازی هایی تحت عنوان " رقیب هراسی" برای پر کردن سبد اراء استفاده کرد اما گویی یکی از احزاب این مسئله را تنها راه برای نجات خود از ریزش آراء مردمی می داند و دست به چنین رفتارهای ضد اخلاقی می زند .
پاسخی به برخی از اتهامات در پروژه رقیب هراسی اصلاح طلبان
1403/04/13 - 12:45
تاریخ و ساعت خبر:
195178
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در روزهای پایانی تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم و بازار حرف ها و حدیث های له و علیه هم توسط برخی از گروه های حامی نامزدهای انتخاباتی بسیار به چشم می خورد . هر چند بنابر فرمایش مقام معظم رهبری نباید از پروژه سازی هایی تحت عنوان " رقیب هراسی" برای پر کردن سبد اراء استفاده کرد اما گویی یکی از احزاب این مسئله را تنها راه برای نجات خود از ریزش آراء مردمی می داند و دست به چنین رفتارهای ضد اخلاقی می زند .
فاطمه محمد زاده از نویسندگان استان خراسان جنوبی نسبت به یکی از این پروژه های رقیب هراسی واکنش نشان داده و در یادداشتی نوشته است : عده ای از حامیان دولت_سوم_روحانی پروژه ای راه اندازی کرده اند که ما نمیخواهیم مثل کره شمالی باشیم! کره شمالی کشوریست که به طور کامل با جهان قطع ارتباط کرده است و ساکنان آن هیچ ارتباطی با سایر مردم جهان ندارند..
و این پروژه را به دولت دکتر جلیلی تعمیم داده اند!!
این در حالیست ک دکتر جلیلی تخصص بارز در زمینه ی سیاست_خارجی دارند و حتی پیرامون این مسئله مقالات وکتاب های زیادی نوشته اند و در حیطه ی عملی نیز تجربه دارند..

حامیان و از اطرافیان نزدیک آقای پزشکیان پروژه ی جدیدی راه انداخته اند و مدعی شده اند دولت آقای دکتر جلیلی مانند دولت طالبان خواهد بود..
دولت طالبان، دولتی است که فقط خودش را قبول دارد و حاضر نیست سایر سلیقه ها را بشنود! تحمل شنیدن نظرات مخالف و نقد ها را ندارد..
اما گویا بعضی قصد دارند دست پیش را بگیرند ک پس نیفتند..
ما فریادخاتمی بر سر دانشجویی ک مخالف نظر او صحبت میکرد و تهدید ب خارج کردنش از جلسه را فراموش نمیکنیم..
ما لفظ ب جهنم گفتن های روحانی را فراموش نمیکنیم..
ما بلندگوی پرت شده توسط مشاور پزشکیان را فراموش نمیکنیم..
و در مقابل ما اطرافیان متخصص ونخبه ی دکتر جلیلی با خط مشی های گوناگون را میبینیم..
پروژه تان باشد برای کسانی ک در خواب عمیق فرو رفته اند.!
پروژه سازی کره_شمالی
عده ای از حامیان دولت_سوم_روحانی پروژه ای راه اندازی کرده اند که ما نمیخواهیم مثل کره شمالی باشیم! کره شمالی کشوریست که به طور کامل با جهان قطع ارتباط کرده است و ساکنان آن هیچ ارتباطی با سایر مردم جهان ندارند..
و این پروژه را به دولت دکتر جلیلی تعمیم داده اند!!
این در حالیست ک دکتر جلیلی تخصص بارز در زمینه ی سیاست_خارجی دارند و حتی پیرامون این مسئله مقالات وکتاب های زیادی نوشته اند و در حیطه ی عملی نیز تجربه دارند..
و در مقابل کاندیدای ریاست جمهوری دیگر در امتداد دولت روحانی مطرح میکند ب FATF اعتقاد دارد و آن را خواهد پذیرفت، اما همین کاندیدا در دوره ی نمایندگی مجلس طور دیگری سخن میگفت و مخالف مذاکرات بود! و پیرامون مذاکره مجدد گفته بود از کجا معلوم شما دوباره زیرش نزنید!!
از طرفی دیگر مشاور ایشان آقای ظریف اشاره داشتند مذاکرات در دوره ی ترامپ شدنی نبود و با وجود بایدن میتوانستیم مذاکره کنیم این در حالیست که بایدن حدود هفت هشت ماه پایانی دولت روحانی هم رئیس جمهور بود و اگر در زمان ترامپ نمیشد، چه طور با ریاست جمهوری مجدد ترامپ به FATF اعتقاد پیدا کرده اند!
آقایان برجامیون ارتباط با جهان را محدود به دو یا سه کشور کرده اند و اعتقاد دارند باید با آن ها ارتباط گرفت حتی اگر #منافع_ملی حفظ نشود..
اما دولت دکتر جلیلی در امتداد دولت #شهید_رئیسی عزیز معتقد ب ارتباط با تمامی جهان در جهت #منافع_ملی است و کشور های همسایه را نیز نادید نمیگیرد و حتی در رابطه با رفع تحریم ها معتقد است باید حل شود و در راستای آن تلاش خواهد شد و اتفاقا در رابطه با FATF ایران باید طلبکار باشد!
دکتر جلیلی تمام مسائل را معطل FATF نمیکنند ، اما آن را رها نیز نمیکنند و مثل دولت #روحانی صفر و صدی عمل نخواهد کرد..

پروژه سازیتند_روی
حامیان دولت_سوم_روحانی معتقد اند دولت دکتر جلیلی دولتی تند رو خواهد بود و پیرامون این بحث به فیلترینگ و عفاف وحجاب و مسئله ی زن میپردازند..
فارغ از بحث پیرامون درست یا غلط بودن این مباحث، مسئله ی عفاف وحجاب و گشت ارشاد از زمان دولت خاتمی و مسئله ی فیلترینگ از زمان دولت روحانی کلید خورد، و آقای پزشکیان از موافقان گشت ارشاد بوده است..
اینکه چه در زمینه ی تحریم ها و چه در زمینه ی این مباحث امروز جور دیگری سخن میگویند یعنی با #پوپولیستی نطق کردن سعی در عوام فریبی وجذب رأی دارند..
در رابطه با بحث زنان کسی که #تند_رو باشد اجازه میدهد همسرش پزشک باشد؟
و یا نه اینبار نیز مثل دولت #شهید_رئیسی عزیز وصل شده اند به دیوار کشیدن بر روی پیاده رو های خیالی که هیچگاه محقق نشد و یادمان نرود که بعد از سالها اتفاقا اجازه ورود زنان به ورزشگاه ها در دولت #شهید_رئیسی عزیز محقق گشت..
خلاصه که حواسمان باشد با این پروژه_سازی ها کلاه سرمان نرود!..
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پروژه رقیب هراسی ، اصلاحات ، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو