مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی:

لازمه زنده نگه داشتن یاد شهدای خدمت برگزاری انتخابات باشکوه است

خدیجه معصومی گفت: اگر می خواهیم یاد و راه شهدای خدمت را در کشورمان زنده نگه داریم لازم است که انتخابات باشکوهی را برگزار کنیم و آحاد مردم در این سمت و سو گام بردارند.
لازمه زنده نگه داشتن یاد شهدای خدمت برگزاری انتخابات باشکوه است
1403/04/14 - 10:06
تاریخ و ساعت خبر:
195206
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با زنان نیوز ضمن اینکه اقشار مختلف مردم را برای حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد، گفت: برای اینکه یاد و راه شهید جمهور آیت‌الله رییسی و سایر دولتمردان انقلابی را زنده نگه داریم لازم است که به صورت باشکوه در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و دیگران را هم در این راستا تشویق کنیم.

وی حضور باشکوه در انتخابات را نشان دهنده اعتقاد به مبانی انقلاب، پایندی به آرمان‌های شهدا و ایمان قلبی به منویات رهبر معظم انقلاب دانست و اضافه کرد: حضور آگاهانه و باشکوه در پای صندوق‌های رای برای کشورهای دوست قوت قلب بوده و دشمنان را به وحشت می‌اندازد.

این مسئول ضمن اشاره به پروژه های اجرایی دولت سیزدهم، گفت: افتتاح کتابخانه شهدای حاجیلار شهرستان چایپاره در هفته کتاب طی سال1400 با زیربنای 100مترمربع در شهر حاجیلاربا صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال، افتتاح کتابخانه روستایی استاد ترجانی زاده بوکان در هفته دولت سال 1401 با زیربنای 128مترمربع در روستای اوچ تپه با سه میلیارد ریال اعتبار، افتتاح کتابخانه شهدای سرو ارومیه در هفته کتاب 1402 با زیربنای 232مترمربع در شهر مرزی سرو با سی میلیارد ریال، بازگشایی کتابخانه پرتو دانش شهرستان مهاباد با زیربنای 395مترمربع در منطقه کم برخوردار باغ شایگان شهر مهاباد در هفته کتاب1402 با هفتصد میلیون ریال بخشی از اقدامات صورت گرفته است.

وی افتتاح پروژه کتابخانه بیوران سفلی در شهرستان سردشت با زیربنای 190مترمربع جهت بهره برداری اردیبهشت ماه سال1403 با اعتبار شش میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال، آماده سازی پروژه کتابخانه علامه دهخدا شهرستان میاندوآب با زیربنای 834 مترمربع جهت بهره برداری در شش ماهه اول سال1403 با اعتباری بالغ بر شصت میلیارد ریال، آماده سازی پروژه کتابخانه شهید علمی شهرستان نقده با زیربنای1353مترمربع جهت بهره برداری در شش ماهه اول سال1403 با اعتباری به میزان بیست و هفت میلیون ریال، پروژه بازطراحی کتابخانه مرکزی استان با ایجاد خدمات جدید و بهسازی فضا و تجهیزات کتابخانه ای: سی و شش میلیارد وهفتصد میلیون ریال را مورد اشاره قرار داد.

معصومی ضمن اشاره به اینکه دامنه فعالیت‌ها بسیار گسترده تر از این موارد است، اضافه کرد: تبیین و تشریح همه خدمات و اقدامات در طول سه سال خدمت رئیس جمهور شهید زمان و مجال بیشتری را می طلبد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سپاه بسیج خبر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو